پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520625 تاریخ : 1399/07/12-14:50:45
,15,
بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ 20 مهرماه برگزار می شود

با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری؛

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ 20 مهرماه برگزار می شود

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از 20 مهرماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت، از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب وکارهای آنلاین، بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته و از طرفی تداوم بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده است، برگزاری بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین می تواند اقدامی موثر برای حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا باشد.

بر این اساس بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ با رویکرد حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارت آپی و توسعه آموزش در فضای دیجیتال توسط 16 مدرس بازاریابی و فروش ایران برگزار می شود.

این رویداد مجازی توسط یک مرکز نوا?وری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب دوره آموزشی 100 ساعته اجرا می شود و با توجه به بحران کرونا و مشکلات اقتصادی، 80 میلیون تومان کمک هزینه ا?موزشی در این رویداد برای حمایت از استارت آپ ها در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان با هزینه کمتری در این بوتکمپ شرکت کنند.

مهدی محمدی، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این باره گفت: دولت برای حمایت از استارت آپ ها در شرایط کرونا طرح های متفاوتی را در نظر گرفته که حمایت از آموزش تخصصی آنلاین در شرایط کنونی در این میان حائز اهمیت است.

رحمتیان مسئول برگزاری بوتکمپ نیز عنوان کرد: این ظرفیت فراهم شده که رویداد بصورت آنلاین برگزار شود تا استفاده از دوره های آموزشی با کمترین تجهیزات (مانند تلفن همراه هوشمند) برای تمام علاقه مندان از سراسر کشور مهیا شود.

وی افزود: همچنین تمهیداتی در نظرگرفته شده تا پس از پایان این دوره دوماهه، امکان دسترسی به فایل ها و ویدئوهای آموزشی برای علاقه مندان میسر شود.

مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت ، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی 100 ساعته خواهد بود.

با ارزیابی خروجی رویداد، طرح تشویقی برای تقدیر از سه رتبه برتر بوتکمپ در نظر گرفته شده است که بر این اساس برای نفرات اول تا سوم هدایای نقدی اختصاص می یابد.

بوتکمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی بوده که به منظور ارتقای مهارت های تخصصی برگزار می شود، بوتکمپ ها معمولا دوره های فشرده ای را در کمتر از دو ماه ویژه کسب وکارها ارائه می کنند.

در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران