پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621617 تاریخ : 1401/09/11-23:14:26
,16,
بهترین و ماندگارترین هدیه

بهترین و ماندگارترین هدیه

بازاریابی خلاقانه، یکی از مهم ترین راهکارهای ماندگاری نام برند شما در ذهن شرکت های همکار و حتی مخاطبان هدف خواهد بود. قصد داریم بهترین و ماندگارترین هدیه تبلیغاتی را بررسی می کنیم تا به شما برای انتخاب هدایای جذاب و اثرگذار کمک کنیم.

به گزارش بانک و صنعت ، تصور کنید که برای ارتقای کاری و آینده شرکتتان، با سازمان مهمی جلسه دارید. برای حضور در این جلسه حتماً لباس رسمی و شیکی می پوشید و ادکلن خوش بو می زنید. همچنین نفس عمیقی می کشید و با حفظ اعتمادبه نفس به جلسه می روید. بسیاری از افراد برای ماندگاری در ذهن شرکت های رقیب و همکار و برقراری رابطه پایدار بین هردو شرکت، به فکر دادن هدایای منحصر به فرد تبلیغاتی و سازمانی می افتند. بازاریابی خلاقانه، یکی از مهم ترین راهکارهای ماندگاری نام برند شما در ذهن شرکت های همکار و حتی مخاطبان هدف خواهد بود. در این مقاله، بهترین و ماندگارترین هدیه تبلیغاتی را بررسی می کنیم تا به شما برای انتخاب هدایای جذاب و اثرگذار کمک کنیم.

ساعت تبلیغاتی شیک؛ هدیه لوکس مردانه

اگر به دنبال کادوی تاثیرگذار برای شرکت های رقیب، سازمان های مهم کشور یا مخاطبان هدف می گردید، یکی از بهترین و ماندگارترین هدیه تبلیغاتی ، ساعت خواهد بود. ساعت یکی از هدایای سازمانی پرکاربرد و شیک است و قیمت های مقرون به صرفه ای دارد. به همین دلیل، ساعت تبلیغاتی در کمپین های بازاریابی بسیار پرطرفدار محسوب می شود. ساعت های تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شوند: ساعت دیواری و ساعت رومیزی. براساس آمار، حدوداً 50 درصد از افرادی که هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، نسبت به آن برند حس مثبتی خواهند داشت.

صاحبان کسب وکار لوگوی برندشان را روی ساعت چاپ می کنند تا به شناخته تر شدن نام تجاری شان کمک کند. بسیاری از مردم هدیه ای مثل ساعت تبلیغاتی را روی میز کار قرار می دهند یا روی دیوار خانه شان نصب می کنند. دیدن مداوم ساعت، نام برند شما را در ذهن مخاطب حک می کند؛ بنابراین ساعت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. ساعت ها قیمت متفاوتی دارند و با هر بودجه‎ ای قابل خرید هستند. همچنین عمر و ماندگاری بالایی دارند و هدیه ای شیک، خاص و کاربردی محسوب می شوند.

ست مدیریتی لاکچری؛ هدیه ای مناسب برای مدیران و شرکت های رقیب

یکی از لوکس ترین، خاص ترین، شیک ترین و گران قیمت ترین هدیه های تبلیغاتی برای شرکت های رده بالا یا رقیب، ست مدیریتی است. ست مدیریتی تبلیغاتی، بهترین و ماندگارترین هدیه ای خواهد بود که شرکت همکار و مسئولان رده بالا را به شدت مجذوب شما می کند. این کادوی خاص در قالب یک هدیه سازمانی شب یلدا ، شرکت ها را شگفت زده و نام برندتان را در خاطر آن‎ها ماندگار می کند. ست های مدیریتی به دو دسته تقسیم می شوند:

• ست مدیریتی الکترونیکی: هدایای لاکچری و شیکی مانند فلش مموری، پاوربانک، دستبند و اسپیکر بلوتوثی.

• ست مدیریتی فلزی و چرم: هدایایی مانند خودکار نفیس، سررسید، جاکلیدی و کیف پول.

ست مدیریتی در دسته هدایای لوکس و گران قیمت قرار می گیرد و برای مدیران عالی رتبه، کارمندان مهم یا مخاطبان vip هدیه ای بسیار مناسب خواهد بود. اگر برای مخاطبان vip یا مدیران عالی رتبه شرکت های رقیب، ست مدیریتی را انتخاب کنید، اصالت و قدمت خود را نشان می دهید.

هدیه ای مناسب برای مدیران

ماگ و لیوان تبلیغاتی؛ بهترین هدیه برای اولین‎ بار

ماگ و لیوان تبلیغاتی طرفداران خاص خودش را دارد. به جرئت می توان گفت که لیوان و ماگ جزو پرمصرف ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. ماگ ها انواع مختلفی دارند و به صورت شیشه ای، پلاستیکی، نشکن، حرارتی، فلزی، سرامیکی و کاغذی عرضه می شوند. لیوان تبلیغاتی، جزو بهترین و ماندگارترین هدیه ها محسوب می شود و هر شرکتی دست کم یک بار از این کادو در کمپین تبلیغاتی اش استفاده کرده است.

خوشبختانه قیمت ماگ تبلیغاتی گران نیست. ماگ و لیوان جزو هدایای ارزان قیمت، اما ماندگار به شمار می‎ آیند که برای احیای کسب وکار و گسترش نام برندتان بسیار تاثیرگذار خواهند بود. مخاطب هدف کسب وکار شما، ماگ تبلیغاتی را روی میز کار یا داخل ماشین می گذارد و حتی در مسافرت از آن استفاده می کند؛ بنابراین به همین راحتی نام برند شما مدام جلوی چشمانش خواهد بود.

تیشرت و کلاه تبلیغاتی؛ هدیه ای گران قیمت برای خانم ها

بسیاری از کسب وکارها به دنبال روش های خلاقانه ای برای معرفی برندشان می گردند. یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی که مخاطبانی با هر سن وسال و جایگاه اجتماعی از آن استقبال می کنند، کلاه و تیشرت تبلیغاتی است. کلاه و تیشرت قیمت های مناسبی دارند و بسیاری از کسب وکارهای نوپا از این هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. با وجود جدید بودن کادویی مثل تیشرت تبلیغاتی، مخاطبان بسیاری طرفدار پروپاقرص آن هستند.

کلاه و تیشرت جزو هدایای کاربردی و مفید محسوب می شوند و براساس سلیقه مخاطب بسیار زیبا و هدفمند طراحی می شوند. لباس ها تنوع بالا و مدل های گوناگونی دارند و برای شما مقرون به صرفه خواهند بود. جنس و کیفیت کادو همیشه در ذهن مخاطبان خواهد ماند؛ پس حتماً از لباس و تی شرتی استفاده کنید که ماندگاری بالایی دارد و از متریال و مواد اولیه خوبی برخوردار است.

کتاب نفیس تبلیغاتی؛ بهترین هدیه برای رئیس مرد

اگر قصد دارید ارگان ها و سازمان های بلندپایه و مهمی را شیفته خود کنید، به آن ها کتاب نفیس تبلیغاتی هدیه دهید. کتاب نفیس، هدیه ای خاص و ارزشمند محسوب می شود و موضوع آن می تواند برحسب کمپین تبلیغاتی تان متفاوت باشد. همچنین بسیاری از افراد برای کادو دادن، کتاب های نفیس دوزبانه را انتخاب می کنند. کتاب های نفیس شامل دو دسته می شوند:

• کتاب های مذهبی و ادعیه: قرآن، نهج البلاغه و سایر کتاب های مذهبی که از جنس چوب، چرم یا مس باشند. می توان در کنار آن ها قلم نفیس تبلیغاتی نیز هدیه داد.

• دیوان اشعار: دیوان حافظ، دیوان اشعار سعدی، دیوان مولانا، دیوان خیام، شاهنامه فردوسی و سایر دیوان های مهم شعر. دیوان اشعار، هدیه مناسبتی زیبایی برای روز معلم، شب یلدا، عید نوروز، روز ملی ادب و شعر و سایر روزهای مهم سال به شمار می آید.

کتاب های نفیس جزو بهترین و ماندگارترین هدیه های تبلیغاتی محسوب می شوند و بسیار لوکس هستند. این هدایای لاکچری تاریخ انقضا ندارند و بسیار گران قیمت اند.

کتاب نفیس تبلیغاتی

انتخاب بهترین و ماندگارترین هدیه تبلیغاتی و سازمانی با فروشگاه توکاگیفت

در این مقاله، بهترین و ماندگارترین هدیه های تبلیغاتی را برای هرچه بیشتر شناساندن نام برند شما بررسی کردیم. پیشنهاد ما این است که هدیه های تبلیغاتی را به صورت کاربردی و هدفمند خریداری و حتماً به مخاطب و علایق او توجه کنید. بهترین هدیه برای کمپین های تبلیغاتی، کادویی است که برای رفع نیاز کاربر تهیه شود. هدیه های سازمانی یکی از عوامل گسترش و توسعه کسب وکار شما محسوب می شوند و هزینه بر خواهند بود. اگر کسب وکار نوپایی دارید، به شما توصیه می کنیم هدایای لوکس و لاکچری خریداری نکنید و به هدایای ارزان قیمت و ماندگار فکر کنید.

آیا شما به دنبال مرکز معتبری برای سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی می گردید؟ فروشگاه توکاگیفت چاپ آرم و لوگوی شما را با بهترین کیفیت ممکن روی ساعت، کتاب نفیس، تی شرت و کلاه، ماگ و لیوان، ست مدیریتی و دیگر هدایای تبلیغاتی انجام خواهد داد. بنابراین، با خیال راحت سفارش های خود را به این فروشگاه به آدرس tokagift.com بسپارید. همچنین از طریق شماره 88395098-021 با مشاوران توکاگیفت، برای سفارش هدیه تبلیغاتی و سازمانی موردنظر در ارتباط باشید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران