پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520023 تاریخ : 1399/07/02-09:33:04
,5,
برگزاری یازدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری

به میزبانی تهران انجام می شود:

برگزاری یازدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری

یازدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری به ریاست وزیر نیرو و با حضور مقام های عالی رتبه 16 کشور و 9 سازمان بین المللی به صورت ویدئو کنفرانس امروز برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، کشورهای آذربایجان، افغانستان، ایران، بنگلادش، تاجیکستان، عراق، سوریه و قطر در سطح وزیر و کشورهای آلمان، ارمنستان، ازبکستان، ترکیه، سوییس، عمان، مصر، هند در سطح قائم مقام، معاون وزیر و یا سایر مقام های عالی رتبه دراین اجلاس شرکت دارند.

انجام پروژه های مشترک و انتقال تجربه ها در زمینه مدیریت آب شهری، حمایت از توسعه استارتاپ های آبی و فناوری های نوین استفاده از آب های نامتعارف از اهم مواردی است که در این اجلاس بررسی می شود .

هدف از برگزاری این اجلاس، بحث و بررسی نحوه همکاری و مشارکت کشورهای عضو در برنامه های مرکز و پروژه های مصوب است.

مرکز منطقه ­ای مدیریت آب شهری با حوزه فعالیت در مناطق غرب و جنوب آسیا و نیز آسیای میانه و شمال آفریقا در بهمن ماه سال1380 (فوریه 2002) با پیگیری وزارت نیرو و با همکاری وزارت امور خارجه و یونسکو تاسیس و راه ­اندازی شد.

فعالیت ­های این مرکز توسط شورای حکام در بالاترین سطح، متشکل از وزرای آب کشورهای عضو برنامه­ ریزی و هدایت می ­شود.

اجلاس قبلی شورا 14 آذر 1398 در تهران با حضور وزرا و مقام های ارشد آب کشورهای عضو شورای حکام مرکز برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران