پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517997 تاریخ : 1399/05/27-13:39:28
,17,
برندسازی، ضرورت امروز صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران تاکید کرد:

برندسازی، ضرورت امروز صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در خصوص بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: حمایت جدی از تولیدات داخلی سلامت محور و برندسازی محصولات، از ضروریات امروز صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی است.

به گزارش بانک و صنعت، بهمن حسین زاده افزود: باید ظرفیت های تولید محصولات و تولیدات آرایشی و بهداشتی با اولویت کاهش واردات و ارزبری، در الویت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: صنعت نمایشگاهی کشور از حمله فرصت های موجود برای عرضه توان داخلی و معرفی توانمندی های تولیدی کشور در این خوزه است.

حسین زاده ادامه داد: همزمان با افزایش کیفیت تولیدات و امکان رقابت آنها با محصولات مشابه خارجی، ظرفیت های جدید صادراتی نیز برای کشورمان فرآهم می کند.

وی با اشاره به اینکه محصولات بهداشتی و آرایشی با سلامت و تندرستی مردم سرکار دارند افزود: ایران در مصرف مواد بهداشتی و آرایشی در رتبه زیر ده دنیا قرار دارد و با محدودیت در واردات بی رویه، وزارت صمت به دنبال تقویت زیر ساخت ها، تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از برندسازی ملی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران اعلام کرد: با سیاست های درست، واردات بیش از 80 درصد لوازم بهداشتی و آرایشی برای تقویت داخلی سازی متوقف شده است که در پی آن دست اندرکاران و فعالان صنعتی داخلی مسولیت تولید و تامین مصرف داخلی با افزایش سطح کیفی و تنوع محصولات به روز تر و صادرات محور را بر عهده دارند.

حسین زاده گفت: رفع موانع، تبلیغ فرهنگ سازی موثر، بسته بندی مناسب و کیفیت افزایی را باعث کاهش قطع وابستگی به کالاهای مشابه خارجی است.

وی برگزاری نمایشگاه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی را با سابقه 26 دوره برگزاری موفقیت آمیز یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی در سطح نمایشگاههای داخلی دانست و در خاتمه اضافه کرد: برگزاری4 روزه این نمایشگاه کمک موثری به تبادل اطلاعات، هم افزایی، بازاریابی، توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری با عرضه و نمایش آخرین دستاورد ها می نماید و در راستای تحقق جهش تولید بوده و فرصتی برای توسعه بازارهای داخلی و خارجی قلمداد می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران