پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 623766 تاریخ : 1401/11/25-10:15:58
,10027,
آیین نامه مواجهه با بحران و بلایای طبیعی باید تدوین گردد

قائم مقام بیمه مرکزی در نشست ویژه زلزله خوی:

آیین نامه مواجهه با بحران و بلایای طبیعی باید تدوین گردد

با توجه به حادثه خیزی مناطق مختلف کشور و ضرورت جبران خسارات زیاندیدگان ناشی از حوادث طبیعی، ضرورت تدوین آیین نامه مواجهه با بحران کاملا احساس می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی که در جمع تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: تناسب بین میزان خسارات احتمالی و پوشش بیمه ای از جمله مسائلی است که باید در طراحی و عرضه بیمه نامه های مرتبط با رشته حوادث مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام بیمه مرکزی، انجام وظیفه انسانی صنعت بیمه را مقدم بر ایفای تعهدات بیمه گری عنوان کرد و اظهار داشت: سرعت در فرایند ارزیابی و پرداخت خسارت از جمله عوامل اعتمادسازی است که می تواند در همگانی تر شدن محصولات و خدمات بیمه ای موثر باشد.
دکتر مشعلچی با تاکید بر ضرورت راه اندازی یک "سوآپ بیمه ای" ویژه حوادث طبیعی و فاجعه آمیز خاطرنشان کرد: بهره گیری از تجارب بین المللی حوادث طبیعی اخیر از وظایفی است که پژوهشکده بیمه و بخش های پژوهشی شرکت های بیمه گر باید با جدیت هر چه تمام تر پیگیری کنند.
شایان ذکر است در این نشست، دکتر سید محمد کریمی_ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ و مدیران عامل شرکت های بیمه آسیا، رازی، پارسیان و برخی دیگر از بیمه گران به طرح دیدگاه های خود پرداخته و بر تلاش بیشتر برای ایفای ماموریت های قانونی و مسئولیت های اجتماعی خود تاکید کردند.
گفتنی است در نشست یادشده گزارش های موردی شرکت های بیمه در خصوص تعداد ارزیابی خسارت، صدور حواله و تحویل چک از سوی مدیران عامل و نمایندگان شرکت های بیمه، ارائه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران