پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622288 تاریخ : 1401/10/10-22:23:50
,10026,
آیین معارفه عضو جدید هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد

آیین معارفه عضو جدید هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد

آیین معارفه علیرضا مقدسی عضو جدید هیات مدیره بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و همه اعضای هیات مدیره در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در این آیین حسن شریفی طی سخنانی ضمن خیر مقدم به عضو جدید هیات مدیره اظهار داشت : در مدت یک سال اخیر با پیگیری ، کمک ، همدلی و انسجام هیات مدیره بسیاری از موانع فروش بیمه نامه هارفع گردید . امیدوارم با استفاده از تجربیات مدیریتی شما حال صنعت بیمه را بهتر کنیم ومردم را بیش از گذشته با صنعت بیمه آشتی دهیم .

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به روند پرداخت خسارت و مکانیزه نمودن مراحل پرداخت خسارت در بیمه ایران تصریح کرد : در یک سال اخیر بیشتر تمرکز ما در حوزه خدمات پس از فروش بود که گسترش آن نیز به سرعت ادامه پیدا خواهد کرد . با راه اندازی سامانه بیمه ایران من و پرداخت الکترونیکی خسارت ، شاهد افزایش رضایت مندی بیمه گذاران و زیان دیدگان بودیم و خوشبختانه نتایج خیلی خوب و موثری نیز بدست آوردیم . با این خدمت جدید بسیاری از بیمه گذاران علی رغم نرخ شکنی هایی که در صنعت بیمه وجود دارد ، همچنان بیمه ایران را انتخاب کردند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است . قطعا با حضور و نگاه مدیریتی جدید شما می توانیم در بیمه ایران اتفاقات خوبی را رقم بزنیم .

علیرضا مقدسی عضو جدید هیات مدیره نیز در این جلسه با اظهار خرسندی از استقبال گرم اعضای هیات مدیره و حضور در خانواده بزرگ بیمه ایران و قدر دانی از خدمات دکتر محمدی گفت : امید است که بتوانم خدمتگزار خوبی برای خانواده بزرگ بیمه ایران و نیروهای ارزشمند و توانمند آن که سرمایه های اصلی شرکت هستند ، باشم تا شرکت بتواند به اهداف خود دسترسی پیدا کند.

بنده در جایگاه های دیگری مشغول خدمت بودم که این جایگاه ها ، ارتباط تنگاتنگی با بیمه و تجارت خارجی داشتند . در بخش تجارت خارجی به جز مسائل بیمه های عمومی با سایر بیمه های تخصصی مرتبط با مباحث حمل و نقل کالاها ، شیوه های حمل و نقل و بیمه های ترانزیت داخلی و خارجی کالاهای صادراتی و وارداتی نیز سر و کار داشتیم . بطور کلی یکی از مهم ترین اسناد و مدارکی که جهت ترخیص کردن کالاها از گمرک به آن نیاز دارید بیمه نامه می باشدکه همه این موارد باید در اظهارنامه های گمرکی گنجانده شود.

وی در ادامه افزود : بر اساس قوانین ومقررات بین المللی و همچنین آیین نا مه هاو مقررات دولتی و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی ، تمامی کالاهای واداتی و صادراتی از گمرک باید علاوه بر بیمه نامه های عمومی ، دارای بیمه های تخصصی و تضمینی تحت عنوان قانون کارنه تیر طبق کنوانسیون تیر باشند و در واقع بیمه نامه یکی از اسناد مهم گمرکی برای ترانزیت بین المللی کالا در کشور است که این بیمه نامه ها بصورت الکترونیکی صادر می گردد و ایران نیز یکی از کشور های پیشرو در این زمینه است .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی و انسجامی که در هیات مدیره بیمه ایران وجود دارد بتواند با استفاده از تجارب خود ، تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بیمه ایران بکار بندد .

اعضای هیات مدیره بیمه ایران دراین جلسه ضمن عرض خیر مقدم و استقبال از حضور عضو جدید بیمه ایران ، برای وی آرزوی موفقیت کرده و خواستار استفاده از تجربیات ایشان در زمینه بیمه های ، صادرات ، واردات ، تجارت بین الملل و حوزه گمرک شدند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 458
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران