پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636614 تاریخ : 1402/03/10-18:54:37
,16,
اهمیت تولید پروفیل فرانسوی داخلی

اهمیت تولید پروفیل فرانسوی داخلی

پروفیل فرانسوی نمونه پرطرف داری از چهارچوب ها فلزی است که در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد همچنین پروفیل های فرانسوی به دلیل خصوصیات منحصربه فردی که دارند ، نسبت به بسیاری از چهارچوب های معمولی کاربردی تر هستند.

به گزارش بانک و صنعت ، یکی از تجهیزات کاربردی در صنعت ساخت وساز، چهارچوب های فلزی هستند. پروفیل فرانسوی نمونه پرطرف داری از این چهارچوب ها است که در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل های فرانسوی به دلیل خصوصیات منحصربه فردی که دارند، نسبت به بسیاری از چهارچوب های معمولی کاربردی تر هستند. مقاومت و دوام بالا، رنگ پذیری، قیمت مناسب و... جزو مواردی هستند که آن را به یک محصول پرفروش تبدیل کرده است.

در حال حاضر کشور ایران در زمینه تولید محصولات فلزی و تجهیزات ساختمان سازی در جایگاه خوبی قرار دارد. طوری که کارخانه ها و شرکت های تولیدکننده زیادی مشغول تولید و فروش انواع پروفیل هستند. شرکت شاهین فلز سپاهان نیز یکی از قدیمی ترین و موفق ترین فعالان صنعت فولاد ایران محسوب می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا درباره اهمیت تولید پروفیل فرانسوی داخلی صحبت کنیم.

معرفی پروفیل فرانسوی

پروفیل فرانسوی یکی از پرکاربردترین چهارچوب ها و تولیدات فولادی در صنعت ساختمان سازی است. این نوع پروفیل سطح مقطع ثابتی دارد؛ اما طول آن تغییر می کند. روش ساخت آن نیز به شیوه نورد سرد است. سازندگان و معماران می توانند متناسب نیازشان، پروفیل فرانسوی را در ابعاد موردنظرشان سفارش دهند. طوری که نمونه های مختلف آن برای ورودی سرویس ها، اتاق ها، ورودی اصلی و... مناسب است.

برای مثال اکثر پروفیل هایی که برای ورودی اتاق های یک بنا مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طول 85 تا 95 سانتی متر خواهد بود. همچنین این ارتفاع برای کاربردهای دیگری مثل ورودی سرویس بهداشتی ممکن است به 70 الی 80 سانتی متر تغییر کند. به خاطر داشته باشید که قیمت پروفیل دقیقا متناسب با ابعاد و کاربرد آن تعیین می شود. پس اینکه پروفیل موردنیاز شما توسط چه شرکتی و با چه ابعادی ساخته شود، می تواند تأثیر زیادی روی قیمت نهایی آن داشته باشد.

پروفیل فرانسوی، یکی از پرکاربردترین چهارچوب های فلزی

روش تولید پروفیل فرانسوی داخلی

روش اصلی تولید این نوع پروفیل بر پایه نورد سرد باکیفیت است. خوشبختانه نمونه های مختلف پروفیل فرانسوی داخلی، معمولا از کیفیت های مناسبی برخوردار هستند. این محصول در کارخانه شاهین فلز سپاهان با استفاده از دستگاه هایی تحت عنوان رول فرمینگ ساخته می شود. به این صورت که ابتدا رول ورق سیاه با ابعادی مناسب تولید این محصول بریده می شود و به خط تولید ارسال می شود. پس نتیجه می گیریم که برای تولید این محصول به ورق سیاه نیاز خواهیم داشت.

پس از آنکه رول های ورق سیاه با ابعاد مورد نظر مشتری برش خورد، نوبت به فرم دهی آن می رسد. دستگاه رول فرمینگ که در قسمت قبل به آن اشاره شد، وظیفه انجام این مرحله را بر عهده خواهد داشت. در این مرحله فرم ورق تغییر می کند و به طور کامل به یک پروفیل فرانسوی تبدیل می شود.

توجه داشته باشید که انجام این مراحل در یک کارخانه باکیفیت و معتبر ایرانی، می تواند هزینه های فرد سازنده را تا حد چشمگیری کاهش دهد. قیمت پروفیل اصفهان معمولا به قدری مناسب است که تبدیل به اولین انتخاب سازندگان ایرانی شده است. این چهارچوب های فلزی در کارخانه ای مثل شاهین فلز سپاهان با بهترین متریال و تخصصی ترین شیوه تولید می شود و در نهایت با قیمتی مناسب در بازار عرضه خواهد شد.

تولید پروفیل فرانسوی در کارخانه های ایرانی

تولید پروفیل فرانسوی داخلی چه اهمیتی دارد؟

همه ما به عنوان عضوی از جامعه در هر پوزیشن شغلی و جایگاهی که باشیم، متوجه افزایش شدید قیمت ارز و تأثیر مستقیم آن روی موارد مختلف شده ایم. افزایش قیمت ارز در ایران تأثیر مستقیمی روی محصولات مختلف ایرانی و خارجی دارد. اما این تأثیر روی محصولات وارداتی چندین برابر خواهد بود.

از طرف دیگر ساخت یک بنای ساختمانی به قدر کافی جزو یکی از حرفه هایی است که به سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد. حال اگر قرار باشد تجهیزات استفاده شده در یک بنای ساختمانی نیز، محصولاتی وارداتی و خارجی باشد، قطعا هزینه های مربوط به ساخت وساز آن بنا چندین برابر خواهد شد. این موضوع در حالی است که کشور ایران در زمینه تولید تجهیزات و محصولات فولادی در صنعت ساخت وساز از جایگاه خوبی برخوردار است. اکنون شرکت ها و کارخانه های تولیدی داخلی زیادی در زمینه ساخت محصولات فولادی فعالیت دارند. طوری که سازندگان می توانند بدون اینکه نگران کیفیت محصول خریداری شده باشند، از تولیدات این کارخانه ها استفاده کنند و به میزان چشمگیری در هزینه های خود صرفه جویی کنند!

شرکت شاهین فلز سپاهان یکی از نمونه های معروف، قدیمی و موفق تولید کننده سازه های فولادی است که سابقه درخشانی در زمینه تولید تجهیزات ساختمان سازی دارد. این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع پروفیل در ایران شناخته می شود. متریال ساخت پروفیل فرانسوی نیز مانند انواع دیگر چهارچوب های فلزی توسط این برند تولید می شود. علاوه بر این شرکت شاهین فلز سپاهان دارای یک بخش ماشین سازی مجهز است که توسط افراد متخصص در این حوزه اداره می شود. همه دستگاه ها در ایران راه اندازی می شوند و تمام مراحل ساخت نیز زیر نظر متخصصان و مهندسان داخلی انجام می شود.

در نهایت محصولی که در یکی از شرکت های تولیدکننده معتبر ایرانی تولید می شود با قیمتی مناسب و نسبتا مقرون به صرفه تمام می شود. بنابراین کاملا طبیعی است که سازندگان به دنبال یک محصول ایرانی باکیفیت باشند. زیرا در این صورت می توانند محصولی باکیفیت، استاندارد و مطمئن را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

خرید پروفیل فرانسوی داخلی با قیمتی مقرون به صرفه

کاربرد پروفیل های فرانسوی

پروفیل فرانسوی یک نوع پروفیل باز است. اصلی ترین کاربرد این پروفیل فولادی به ساخت چهارچوب های درب ورودی ساختمان، منازل مسکونی و همچنین اتاق های یک بنا مربوط می شود. علاوه بر این از پروفیل فرانسوی برای ساخت چهارچوب پنجره های غیر فولادی مثل قاب پنجره های PVC و آلومینیومی نیز استفاده می شود. از جمله کاربردهای دیگر این پروفیل پرطرف دار می توان به نرده کشی های اطراف خیابان ها و دیوار کارخانه ها و همچنین ساخت نرده کنار راه پله اشاره کرد.

جمع بندی

پروفیل فرانسوی محصولی بادوام با ماندگاری بالا است که مقاومت خوبی در برابر حشرات موذی دارد. این محصول قابلیت رنگ پذیری دارد و نمونه های داخلی آن با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در دسترس خواهد بود. به طور کلی یک پروفیل فرانسوی داخلی که در یک کارخانه ایرانی معتبر تولید می شود، با توجه به عوامل مختلفی می تواند با قیمت متفاوتی ارائه شود. از جمله عواملی که روی قیمت پروفیل فرانسوی، پروفیل زد و به طور کلی انواع پروفیل تأثیر دارد می توان به نحوه جوشکاری و ظرافت در آن، نحوه برش زدن و ظرافت در آن، قطر آن، ضخامت و طول پروفیل، شرکت تولیدکننده آن و... اشاره کرد.

شرکت شاهین فلز سپاهان به عنوان یک کارخانه تولیدکننده محصولات فولادی معتبر و قدیمی، نمونه های باکیفیتی از پروفیل فرانسوی را در بازار عرضه کرده است. مشتریان می توانند متناسب با نیازی که دارند سفارش ثبت کنند و پس از مدت کوتاهی پروفیل های سفارشی خود را با قیمتی مناسب تحویل بگیرند. خرید یک پروفیل فرانسوی داخلی، روند کار را سرعت می بخشد و هزینه های آن را نیز تا حد چشمگیری کاهش می دهد.

منبع: سایت بامردم

برچسب: شاهین فلز سپاهان ، پروفیل فرانسوی ، پروفیل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران