پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636688 تاریخ : 1402/03/16-20:41:34
,2,
افتتاح پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران

افتتاح پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس،بانک و بیمه) بر نقش آفرینی بانک های دولتی در سرمایه گذاری های مولد تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،سید احسان خاندوزی در این مراسم که ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران نیز حضور داشتند،گفت: مطالبات غیر جاری ریالی شبکه بانکی در سال 1401 به 4.4 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده بهبود تدریجی و تکاپوی نظام بانکی در این عرصه است.

وی افزود: شبکه بانکی کشور در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تلاش گسترده ای داشته است و جهش خوبی را در این باره شاهد هستیم.

خاندوزی تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست های کاهش تورم باید به رشد و توسعه بخش تولید نیز پرداخت و عملکرد جزیره ای در این بخش، فاقد کارایی است.

وزیر اقتصاد بیان کرد: نمی توان عملکرد تورم زای برخی از موسسات مالی را تحمل کرد و در سال جاری مشکل این قبیل موسسات به شکل جدی تری علاج خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به احیاء نقش سرمایه گذاری منضبط شبکه بانکی معتقد است. در این رابطه بانک ها باید از سرمایه گذاری های بدون اولویت خارج شده و در بخش هایی که حضور آنها نیاز است، ورود کنند.

گفتنی است در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی( بورس،بانک و بیمه) رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و چند تن از مدیران و فعالان اقتصادی هم به ایراد سخنرانی پرداختند.

این نمایشگاه از 16 تا 19 خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است و بازدیدکنندگان می تواند با حضور در سالن 41 غرفه 26 از غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه بازدید و با انواع خدمات و فعالیت های این بانک آشنا شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران