پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620191 تاریخ : 1401/07/18-16:54:43
,15,10031,
ارز تودی؛ مرجع آموزش ارزهای دیجیتال

ارز تودی؛ مرجع آموزش ارزهای دیجیتال

آکادمی ارز دیجیتال یکی از بهترین مراجع آموزشی رمزارزها به زبان فارسی است، این مجموعه فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید محتوا و پوشش آخرین اخبار بازار کریپتوکارنسی در سال 1400 با تیمی از جوانان و علاقه مندان به این حوزه آغاز کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، ارزتودی یکی از بهترین پلتفرم های آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال و به زبان فارسی است، این مجموعه فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تالیف و ترجمه محتوا، تحلیل قیمت ها و پوشش آخرین اخبار ارزهای دیجیتال در سال 1400 با تیمی از جوانان و علاقه مندان به این حوزه آغاز کرده است. در ادامه این گزارش به معرفی خدماتی که در وبسایت ارزتودی ارائه می شود و توضیح مختصری از مهم ترین اصطلاحات بازار ارزهای دیجیتال می پردازیم.

آشنایی با آکادمی ارز تودی و وبسایت arztoday.com

ارزتودی مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین و رمز ارزها و یک تیم فعال در حوزه بلاکچین است که در زمینه های مختلفی در دنیای غیر متمرکز فعالیت می کند. یکی از موفق ترین پروژه های این وبسایت آکادمی آموزشی ارزتودی است که در حال حاضر یکی از معتبرترین مراجع آموزشی و خبری در این حوزه به شمار می آید.

ارز تودی

تب بازار ارزهای دیجیتال این روزها به شدت داغ شده و در این شرایط میزان آشنایی مردم هم با این حوزه افزایش یافته است اما به دلیل عدم آگاهی لازم نسبت به تمامی جوانب این حوزه، موجی از سرمایه گذاری های احساسی و رفتارهای غیرمنطقی میان مردم کشورما مانند بسیاری از کشورهای دیگر به راه افتاده و در این شرایط استفاده از منابع آموزشی معتبر می تواند سواد عمومی افراد در زمینه فناوری بلاک چین و معامله در بازار رمزارزها را بالا ببرد.

رسالت ارزتودی

تیم ارزتودی با هدف تبدیل شدن به بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش رمزارزها و پوشش دهنده اخبار و تحولات بازارهای مالی و بلاک چین شروع به فعالیت کرده است؛ متخصصین آکادمی ارز تودی در تلاش هستند تا با ارائه مطالب به زبان ساده در حوزه ارزهای دیجیتال سطح دانش و آگاهی عموم افراد را با این تکنولوژی جدید بالا برده و جلوی هرگونه ضرر و زیان و کلاهبرداری های احتمالی که در این زمینه برای افراد با دانش و اطلاعات کم اتفاق می افتد را را تا حد ممکن بگیرند؛ با افزایش آگاهی عموم در زمینه بلاک چین و واژه نامه ارزهای دیجیتال و همچنین یادگیری تحلیل های مختلف بازار های مالی علاوه بر اینکه احتمال هرگونه کلاهبرداری و ضرری به صفر می رسد، بسیاری از افراد قادر خواهند بود به درآمد قابل توجهی از سرمایه گذاری بازار کریپتوکارنسی برسند.

سایت ارزتودی یکی از بهترین مراجع آموزشی ارزهای دیجیتال به زبان فارسی است، این مجموعه فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید محتوا و پوشش آخرین اخبار بازار رمز ارزها آغاز کرده است.

مروری بر تکنولوژی بلاک چین

بلاک چین (Blockchain) یا زنجیره بلوکی یک اختراع بسیار مبتکرانه بوده که توسط فرد یا افرادی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو بوجود آمده است، بلاک چین با توزیع اطلاعات دیجیتال و جلوگیری از کپی آنها نوع جدیدی از کاربرد اینترنت را برای مردم دنیا بوجود آورده است تاریخچه پیدایش بیت کوین که اولین رمزارز دیجیتالی است مساوی با پیدایش فناوری بلاک چین بوده و شما می توانید با آموزش هایی که در وبسایت ارزتودی ارائه می شود به طور کامل و جامع با تمام کاربردهای فناوری بلاکچین در زندگی حال حاضر و آینده مردم و ساخت دنیایی بهتر آشنا شوید.

مروری بر تکنولوژی بلاک چین

مفهوم ارزدیجیتال یا رمز ارز

در تعریف ساده رمزارز، ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی می توان گفت این اصطلاح متعلق به نوعی پول الکترونیک بوده که با رمزنگاری ایجاد می شود؛ از جذاب ترین مواردی که در رابطه با این مدل پول لازم است بدانید، موضوع غیرمتمرکز بودن آنهاست، طوری که هیچ نهاد و سازمانی آن ها را کنترل نمی کند. شکل گیری ارز های دیجیتال ریشه در رفع دو مشکل اساسی موجود در دنیا یعنی جعل و تقلب و اعتماد به شخص ثالث دارد.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین اولین رمزارز دیجیتالی است که کاربردهای مختلفی داشته و به شیوه های مختلفی می توان به آن دست یافت؛ این رمزارز در سال 2008 با ارائه مقاله ای در سطح وب توسط شخصی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو به دنیا معرفی گردید، این پول دیجیتالی در ابتدا فاقد هرگونه ارزش مالی بود؛ اما بعد از گذشت مدت زمانی فردی به ازای ارائه تعداد بالایی بیت کوین توانست برای خود یک عدد پیتزا خریداری کند! و این شروعی برای استفاده تجاری و معاملات مختلف برای خرید کالا با استفاده از این پول الکترونیکی بود.

ضرورت آشنایی با ارزهای دیجیتال

امروزه علاوه بر بیت کوین بیش از 6 هزار کوین و توکن دیگر وجود داشته که هر کدام هدف و ارزش خاصی دارند؛ آشنایی با این حوزه به افراد مختلف کمک میکند تا با تحلیل درست و آگاهی کامل به سرمایه گذاری و کسب درآمد از بازار رمزارزها بپردازند؛ وبسایت ارزتودی با ارائه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، آخرین اخبار، تحلیل های هفتگی و آموزش های مختلف سعی دارد تا در این زمینه نقش کمک کننده ای داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران