پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521473 تاریخ : 1399/07/27-16:46:26
,11,
احداث «بوستان زندگی» در محله هرندی، ارتقای کیفیت زندگی جنوب شهر تهران را در پی خواهد داشت

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص):

احداث «بوستان زندگی» در محله هرندی، ارتقای کیفیت زندگی جنوب شهر تهران را در پی خواهد داشت

دکتر محمد، احداث «بوستان زندگی» با مساحت 25 هکتار در محله هرندی را زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی و باعث ارتقای کیفیت زندگی در جنوب شهر تهران دانست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ضمن تشکر از همکاری شهرداری تهران در احداث بوستان زندگی در محله هرندی تهران اظهار داشت: این بوستان که جزء بزرگترین بوستان های شهر تهران محسوب می شود در پاسخ به درخواست اهالی و در جهت توسعه خدمات عمومی و رفاهی شهروندان منطقه 12 شهرداری تهران احداث شد.

وی افزود: وجود آسیب های اجتماعی و فرسوده بودن بافت 35 درصد ناحیه 4 منطقه 12 شهرداری تهران باعث شد تا قرارگاه سازندگی خاتم با درک ضرورت و لزوم ساماندهی این منطقه وارد میدان شود و وضعیت این منطقه را سامان دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: طراحی و احداث معابر اصلی و فرعی داخلی بوستان و ابنیه عمومی بر اساس استانداردهای روز، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، شبکه فاضلاب و جمع آوری آبهای سطحی، احداث مخزن ذخیره آب، مرمت و بازپیرایی فضای سبز، مجموعه شهر کودک سرپوشیده، پارکینگ مسقف، شبکه روشنایی محوطه و مناسب سازی معابر و دیگر کاربری های پروژه برای استفاده معلولان و نابینایان از دیگر مواردی است که موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در احداث این بوستان لحاظ کرده است.

وی در خصوص دستاوردهای احداث این بوستان برای منطقه 12 گفت: احداث این بوستان با کارکردهای زیست محیطی، ترافیکی، گردشگری و زیباشناختی، علاوه بر توزیع مناسب امکانات در سطح کلان شهر تهران، تأثیر مستقیمی بر توسعه نشاط و پویایی اجتماعی دارد.

دکتر محمد اظهار داشت: احداث بوستان هرندی در بافت تاریخی پایتخت، بر سلامت روان شهروندان این منطقه و استقرار انضباط اجتماعی اثرگذار خواهد بود و تلطیف روحیه و آرامش اهالی را به ارمغان خواهد آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 426
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران