پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 92 تاریخ : 1390/03/08-00:00:00
,5,
اجرای 50 طرح افزایش تولید و پایداری گاز در پالایشگاه‌های گاز کشور

اجرای 50 طرح افزایش تولید و پایداری گاز در پالایشگاه‌های گاز کشور

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از اجرای 50 طرح به منظور افزایش ظرفیت و پایداری تولید گاز در پالایشگاه کشور خبر داد.

 

 

مهدی جمشیدی دانا با بیان این که 160 طرح در مجموعه پالایشگاه های گاز کشور در دست اجراست، افزود: از این تعداد هشت طرح به افزایش ظرفیت تولید گاز و 42 طرح نیز به پایداری تولید این حامل انرژی در پالایشگاه های گاز اختصاص دارد.

وی گفت: در زمینه بهسازی مصرف انرژی نیز 20 طرح، محیط زیست 15 طرح، آموزش 31 طرح و در بخش عمران نیز 46 طرح در دست اجراست.

جمشیدی دانا با تاکید بر خودکفایی در ساخت کالاهای موردنیاز در پالایشگاه های گاز کشور گفت: در این بخش نیز فعالیت هایی در چند محور تعریف شده که در دست اجراست.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، ایجاد بانک اطلاعات اقلام یدکی و شیمیایی، ایجاد بانک اطلاعاتی منابع داخلی به منظور تامین اقلام موردنیاز پالایشگاه های گاز، فعال کردن کمیته های خودکفایی، همچنین تهیه شناسنامه فنی برای قطعات یدکی و برگزاری گردهمایی کمیته های خودکفایی را از طرح های در دست اجرا در زمینه خودکفایی شرکت های پالایش گاز برشمرد.

وی با بیان این که از سه سال گذشته تا کنون 40 طرح شاخص در زمینه اصلاح الگوی مصرف در شرکت های پالایش گاز اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح ها سبب صرفه جویی قابل توجه ارزی و ریالی، همچنین کاهش مصرف انرژی و آلودگی محیط زیست شده است.

جمشیدی دانا گفت: در زمینه اصلاح الگوی مصرف، 11 طرح در دست اجرا و 12 طرح تعریف شده و در دستور کار قرار گرفته است.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 449
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران