پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 78 تاریخ : 1390/03/07-00:00:00
,17,
 افزایش دوباره قیمت آب و برق منتفی است

وزیر نیرو ،

افزایش دوباره قیمت آب و برق منتفی است

وزیر نیرو با اعلام اینکه افزایش دوباره قیمت آب و برق فعلاً منتفی است، گفت: نماینده تام‌الاختیار وزارت نیرو در جلسات کارگروه ادغام به طور مرتب شرکت می‌کند و در حال جمع‌بن

به گزارش روز شنبه شبکه خبری بانک و صنعت ، مجیدنامجو در پاسخ به این پرسش که آیا نظرات وزارت نیرو در خصوص ادغام نهایی شده است، افزود: نماینده تام الاختیار وزارت نیرو به طور مرتب در جلسات کارگروه ادغام وزارتخانه‌ها شرکت و نظرات وزارت نیرو را در کار گروه مطرح می‌کند.
وی ادامه داد: این نظرات در حال جمع‌بندی شدن و ارایه به دولت است تا پس از تأیید به صورت لایحه تقدیم مجلس شود.
نامجو در پاسخ به این که خبر انحلال وزارت نفت و ادغام آن در وزارت نیرو تا حدودی عجیب بود چرا که همه منتظر ادغام وزارت نیرو در نفت بودند، اظهار داشت: نباید خود را درگیر این حرف‌ها کنیم که وزارت نفت در نیرو یا وزارت نیرو در نفت ادغام شود.
وزیر نیرو اضافه کرد: مهم این است که قانون در کشور اجرا شود، چرا که قانون، اجازه ادغام وزارتخانه‌‌ها را به دولت داده است.
به گفته وی، ادغام وزارت نفت و نیرو به دلیل نزدیکی وظایفشان به یکدیگر طبق قانون صورت می‌گیرد؛ بنابراین، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.
وزیر نیرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت آب و برق باز هم افزایش می‌یابد، گفت: طبق آخرین جلسه‌ای که در ستاد هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد، فعلا دستوری برای افزایش قیمت آب و برق داده نشده است.
نامچو در پاسخ به این که آیا قیمت برق صادراتی ایران براساس معیارهای بین‌المللی است گفت: به جرات می‌توان گفت که معیارهای بین‌المللی برای قیمت برق در تمام دنیا رعایت می‌شود بنابراین ایران نیز این معیارها را رعایت کرده است.
وزیر نیرو ادامه داد: ایران قیمت برق صادراتی را به گونه‌ای تعیین می‌کند که همسایگان نیز برای خرید برق از ایران ترغیب شوند.
وی اضافه کرد: بازار برق در تمام دنیا به گونه‌ای است که اگر کشورهای همسایه نخواهند از ایران برق بخرند به راحتی می‌توانند از سایر کشورها برق مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی گفت: اگرچه ما تمام این موارد را لحاظ می‌کنیم؛ اما این گونه نیست که برای صدور برق منافع کشور را به خطر بیندازیم



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران