پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 692 تاریخ : 1390/04/12-00:00:00
,17,
حق با چه کسی است ؟!!

تحلیل روز،

حق با چه کسی است ؟!!

عزیز برادر ، این ها بدون آنکه کیفیت را ارتقا داده یا خدمات را بهبود ببخشند ، گران کرده اند و مشغول گرانفروشی هستند، شما می فرمایید باید هماهنگ کنند.! فرض بر اینکه هماهنگ کردند و به قیمت اولیه بازگشتند

در حالی که بعضی تولید کنندگان داخلی قیمت خودرو را در یک مرحله تا 5 درصد گران کردند و به نوشته رسانه های داخلی قرار است ، " ایران خودرو، 3 محصول تولید ی خود را " 3 درصد دیگر گران کند، وزیر می گوید ،

 اصل  خبر را مطالعه بفرمایید:

'‌مهدی غضنفری' روز یکشنبه در حاشیه سومین اجلاس کاربردهای شبکه اختصاصی دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره برخی اخبار مبنی براینکه تعدادی خودروساز قیمت های خود را تغییر دادند، گفت: در صورتی که واحدهای تولیدی یا توزیعی بدون مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان دست به تغییر قیمت زنند، این اقدام آنها تخلف محسوب شده و با آنها برخورد می شود و در مورد خودرو نیز پس از تایید سازمان حمایت توجیه قانونی دارد.
وی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره افزایش برخی محصولات لبنی نیز گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت برخی محصولات به طور رسمی موافقت کرد و با سایر افزایش قیمت ها به صورت خودسرانه در حوزه تولید، توزیع و جامعه اصناف برخورد می شود.
وزیر بازرگانی از تشدید بازرسی ها در ماه مبارک رمضان نیز خبرداد و گفت:‌ انتظار این است که مثل گذشته واحدهای تولیدی و بخش توزیع با ما همکاری لازم را داشته باشند.
به اعتقاد غضنفری، ‌در شرایطی که مسیر قانونی منطقی کردن قیمت ها باز است و واحدها با ارایه مدارک و استدلالات می توانند از نرخ های پیشنهادی دفاع کنند، پسندیده نیست که خودسرانه دست به افزایش قیمت زده یا به دنبال افزایش حاشیه سود در بخش توزیع باشند.
وی افزود:‌ پرونده های بسیاری برای واحدهایی که خودسرانه در حوزه مواد غذایی و محصولات صنعتی افزایش قیمت داشته اند تشکیل شده است.

حاشیه زنی: نمی دانم شما هم مشاهده کرده اید که وقتی خامه خریداری می کنید" برای بنده حداقل در مدت 10 روز 2 روز اتفاف افتاد که خامه کارخانه پاک " در بسته بندی کامل نبود و بیش از دو سوم  بسته دارای خامه و بقیه خالی بود.

درست می فرمایید که گران نکنند و هماهنگ کنند، اما خودرو برای خودش عمل می کند و لبنیات هم از سر و سته ظرف می زند و این وسط می ماند مصرف کنند که باید متحیر  سخنان شما را شنیده و پول بیشتری بپردازد.

برای نان که تا نوانستید ، شعار برخورد و کیفیت داده شد، اما در محله ما " منظور دکتر هوشیار و خیابان طوس و 21 متری جی و استاد معین و حومه ملاحظه بفرمایید که چگونه و چه نانی به مردم می دهند و شکایت های نیز در این راستار بسیار است .

به عقیده مردم کم فروشی و گرانفروشی در این منطقه که در آمدها  چندان بالا نیست ، بسیار تحمیلی است. نان بربری پخت می کنند که قطر آن به اندازه نان لواش است و سنگک هم خمیر  ، بربری را 400 تومان  و با کمی کنجد 500 تومان به خلق الله عرصه می کنند و به ظاهر کسی حق اعتراض ندارد ، چون باید با کارگر نانوایی دعوا کند.

و.....

مردم می گویند، فقط قرار بود که نان را در مرحله نخست تا دو برابر گران تر کنند که چنین شد و حالا سر صداها خوابید تا مرحله بعدی که بازه هم سخن ار گرانی به میان آید.

ما با اجرای طرح هدفمندی یارانه های ، رفع تبعیض و توجه به اقشار محروم و کم در آمد به شدت موافق بوده و بارها از طرح حمایت کرده ایم و در این مسیر خواهیم ماند ، اما عزیزان من ، اجرای ناقص طرح و نظارت کم رنگ و بی توجهی یا حداقل کم توجهی به حقوق مردم که دیگر پذیرفته نیست و تا دیر نشده، کاری بکنید.

ما هم به عنوان رسانه پشت سر شما هستیمر و رایگان و بدون هر گونه چشم داشتی اطلاعه رسانی می کنیم، باشد که از این طریق خدمتی کرده باشیم./



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران