پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 687 تاریخ : 1390/04/12-00:00:00
,8,
بازنشستگان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می گیرند

بازنشستگان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می گیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از اجرای بیمه طلایی بازنشستگان خبر داد و گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال، تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش استان، زیر پوشش طرح بیمه ط

به گزارش روز یکشنبه شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت: ماکنعلی در جلسه ساماندهی مدارس ابتدایی استان لرستان در نوبت صبح افزود: ساماندهی مقطع ابتدایی در نوبت تحصیلی صبح مدارس استان با در نظر گرفتن تمامی مصالح اجتماعی به عنوان یک اولویت کاری، پیگیری و اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: یک نوبته شدن مدارس ابتدایی یکی از شرایط اصلی برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و پرورشی پیش بینی شده دراین مقطع تحصیلی است.
وی افزود: برهمین اساس درصورت وجود مدارس دو نوبته با دو دوره تحصیلی متفاوت در استان، نوبت صبح باید به دبستان اختصاص داده شود و در صورت تمایل اولیاء می توان این وضعیت را به صورت چرخشی نیز پیش بینی کرد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کلاس آموزشگاهی نباید در نوبت صبح خالی باشد، افزود: عدد تراکم نیز در نوبت صبح بایستی مدنظر برنامه ریزان و مجریان طرح قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه با اشاره به راه اندازی سیستم بگفا نیز گفت: با فعال شدن این سیستم، از دوم تیرماه امسال، می توان ابلاغ سیستمی افرادی که در مدارس تدریس می کنند را وارد کرد.
ماکنعلی توجه به مدارس سمپاد و هنرستان ها را از اولویت های مهم این حوزه برشمرد و گفت: مدیران شهرستان ها و مناطق بایستی در بحث خرید تجهیزات هنرستان ها هماهنگی های لازم را با معاونت آموزش متوسطه انجام دهند و تمامی هنرستان های فنی و حرفه ای استان ملزم به ثبت نام پایه اول دبیرستان هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران