پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 66 تاریخ : 1390/03/06-00:00:00
,17,
سیگاریها در ایران روزانه 5میلیارد تومان دود می کنند!

سیگاریها در ایران روزانه 5میلیارد تومان دود می کنند!

رییس هیئت مدیره جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: در کشور هر روز5میلیارد تومان سیگار دود و20میلیارد تومان هم صرف درمان امراض مربوط به مصرف دخانیات می شود.

 

 


، حجت الاسلام سید حسن معین شیرازی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با بیان این که ایران کامل ترین قانون منع استعمال دخانیات را در جهان دارد افزود: اقدامات خوبی برای جلوگیری از مصرف دخانیات در کشور انجام شده اما همکاری گسترده تر دستگاه های ذی ربط برای موفقیت بیشتر در این زمینه لازم است.

وی به خطر کشیدن قلیان اشاره و اضافه کرد:21نوع توتون با طعم ها و بوهای مختلف در کشور استفاده می شود که نتایج آزمایش ها نشان می دهد همه آنها غیربهداشتی است و برای سلامتی انسان ضرر دارد.

رییس هیئت مدیره جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با بیان این که یک نوبت قلیان کشیدن برابر70تا100نخ سیگار است؛ گفت: قلیان کشیدن چون جنبه تفریحی پیدا کرده و قبح آن مانند سیگار نیست کشیدن آن رواج یافته است.

حجت الاسلام سید حسن معین شیرازی افزود: همه معتادان به مواد مخدر ابتدا سیگار کشیدند و نتایج بررسی ها نشان می دهد بیشتر بزهکاری ها ریشه در مصرف مواد مخدر دارد.

رییس هیئت مدیره جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات همکاری دستگاه های ذی ربط برای مبارزه همه جانبه با استعمال دخانیات را خواستار شد و از همه مسئولان خواست خطر مصرف مواد دخانی را جدی بگیرند.

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران