پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659 تاریخ : 1390/04/10-00:00:00
,4,
افزایش چشمگیر ثبت شرکت های جدید در قبرس

افزایش چشمگیر ثبت شرکت های جدید در قبرس

آمار و ارقام سازمان ثبت شرکتهای قبرس نشان می دهد که تا اواسط ماه آوریل ، ۹۴۷۳ شرکت و برند تجاری جدید در این کشور به ثبت رسیده است .

 

بنابر آمار اعلام شده از سوی این سازمان، در ماه اول سال جاری ، از میان ۴۱۶ شرکتی که منحل شدند، ۳۱۴ شرکت داوطلبانه به کار خود پایان دادند اما در ماه اول سال ۲۰۱۰ ، ۲۹۰ شرکت منحل شد که ۲۳۲ انحلال به صورت داوطلبانه انجام شد  .

همانطور که گفته شد تا اواسط ماه آوریل ۲۰۱۱ ، ۹۴۷۳   مورد جدید در سازمان ثبت شرکتها به ثبت رسیده است که ۸۷۹۳ مورد از این ثبتها مربوط به شرکتهای جدید داخلی ، ۶۴۹ مورد مربوط به نامهای تجاری جدید و ۳۴ مورد مربوط به شرکتهای خارجی است .

بنا بر آمار سازمان ثبت شرکتها ، در سال ۲۰۱۰ در مجموع ۲۰۷۸۵ مورد ثبت(۱۹۲۷۸ شرکت جدید ، ۱۴۱۲ ثبت نام تجاری جدید و ۸۶ شرکت خارجی جدید) در این سازمان صورت گرفته است در حالیکه تعداد ثبتهای انجام شده در سال ۲۰۰۹ ، ۱۷۷۴۹ مورد ( ۱۶۱۰۱ مورد آن مربوط به شرکتهای جدید ،۱۵۷۵ نام تجاری جدید و ۷۳ شرکت جدید خارجی) بود.

اسپیروس کوکینوس درباره این آمار به خبر گزاری سی ان ای گفت که این آمار و ارقام ، افزایش چشمگیر ثبت شرکت و عملیتهای دیگر این سازمان را به وضوح نشان می دهد .

کوکینوس نسبت به ماههای باقیمانده سال جاری بسیار خوش بین است و معتقد است که میزان ثبت شرکتهای جدید در نیمه دوم سال رشد بیشتری خواهد داشت.

او گفت:" این سازمان در ماه می سال گذشته ،سیستمهای خود را ارتقاء داد و از آن پس توانست بسیار کارآمد تر و سریعتر از قبل عمل کند. این ارتقاء سیستم باعث شد که عملیات ثبت یک شرکت جدید ظرف مدت دو روز کاری به پایان برسد و در موارد ضروری و موجه ، این عملیات ظرف مدت یک روز انجام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران