پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 644 تاریخ : 1390/04/08-00:00:00
,6,
 آغاز تولید لنت ترمز انواع خودروهای سواری بدون آزبست

با حضور سرپرست وزارت صنایع و معادن:

آغاز تولید لنت ترمز انواع خودروهای سواری بدون آزبست

در آستانه روز صنعت و معدن، اولین واحد تولید لنت ترمزانواع خودروهای سبک وسنگین بدون آزبست و مواد آلاینده (مواد سرطان‎زا) در کشور روزسه‎شنبه با حضور دکتر مهدی غضن

 به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،کارخانه صنعتی پارسیان ترمز با مجموع سرمایه‎گذاری 600 میلیارد ریال به صورت ارزی و ریالی و با ظرفیت تولید سالانه 3 هزارو 600 تن ترمز دیسکی و کفشکی فعالیت خواهد کرد.
با بهره‎برداری از این واحد تولیدی که در مراسم آن، امام جمعه رباط کریم و نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی، برخی مسئولان محلی و نیز تعدادی از معاونان وزارت بازرگانی و فعالان بخش خصوصی حضور داشتند، کشور از واردات لنت ترمز بی‎نیاز می‎شود.
واحد تولیدی به بهره‎برداری رسیده، دارای مجهزترین آزمایشگاه‎ها در زمینه استانداردسازی تولید لنت ترمز است و تحت لیسانس کشور آلمان تولیدات خود را عرضه می‎کند.
این کارخانه برای تامین لنت ترمز خودروهای پژو 405، پژو پارس، سمند و سایر خودروهای ایران‎خودرو و کلیه خودروهای سایپا فعالیت خواهد کرد.
کارخانه صنعتی پارسیان ترمز در آینده تولید انواع دیسک کلاج و کمک فنر خودروهای سواری و تولید لنت خودرهای سنگین و دیسک چرخ را در دستور کارخود قرار داده است.
فضای اختصاص‎یافته به این پروژه که از سال 85 مراحل افتتاح آن آغاز شده، 20 هزار متر مربع شامل 6 هزار و 500 متر سوله، سه هزار متر اداری، خدماتی، آزمایشگاهی، کارگاهی ، تاسیساتی و یک هزار و 500 متر انبار و تاسیسات و مابقی فضای باز است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران