پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 623696 تاریخ : 1401/11/23-13:03:21
,2,
60 میلیارد ریال مشارکت بانک توسعه تعاون در پالایشگاه پارس پترو

60 میلیارد ریال مشارکت بانک توسعه تعاون در پالایشگاه پارس پترو

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی سفر اخیر به استان خوزستان از پالایشگاه پارس پترو که سال 98 با مشارکت 60 میلیارد ریالی بانک به بهره برداری رسیده بازدید به عمل آورد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این پالایشگاه با مشارکت بانک توسعه تعاون به میزان 60 میلیارد ریال در سال 1398 به بهره برداری رسیده است و پالایشگاه پارس پترو تولید کننده بنزین یورو 5 می باشد و محصولات این شرکت به کشورهای همسایه صادر میشود.

قلی زاده مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان شوشتر نقش بسزایی ایفا نموده است.
شیخ حسینی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مجریان این طرح گفت: بانک توسعه تعاون تمام قد از تولید و ایجاد اشتغال پایدار حمایت می کند.
وی در ادامه افزود: بانک توسعه تعاون هیچ بنگاه اقتصادی ندارد و به جرأت می توان گفت تمامی منابع خود را در زمینه پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی مصرف می کنند.
شرکت پالایشگاه پارس پترو از مزایای اعتبارات اسنادی به میزان 1300 میلیارد ریال و تسهیلات هفتاد و یک میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون جهت خرید تجهیزات استفاده نموده و میزان اشتغال در این پالایشگاه به صورت مستقیم 200 نفر می باشد.
تولیدات پالایشگاه پارس پترو شامل انواع بنزین ها با اکتان 90 ، 95، 98، 100 ، 105 و 110 و انواع گازوئیل ها و انواع حلال ها به صورت کاملاً صادرات محور می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران