پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575 تاریخ : 1390/04/05-00:00:00
,15,
مدیا پد  جدید شرکت

در دنیای موبایل

مدیا پد جدید شرکت" هووایی"

شرکت چینی هووایی از تبلت تازه 7 اینچی خود رونمایی کرده و برای اولین بار نسخه 3.2 سیستم عامل آندروید را نیز بر روی آن نصب کرده است.

این سیستم عامل نسخه ای به روز شده از نسخه قبلی آندروید موسوم به "هانی کومب " محسوب می شود و گوگل امیدوار است با رفع مشکلات نسخه های قبلی آندروید شاهد استقبال از این نسخه از سیستم عامل خود باشد.
این تبلت با توجه به طراحی کوچک و ظریف خود مدیاپد نام گرفته و به نوعی امکانات گوشی های هوشمند و تبلت های بزرگتر را در خود ادغام کرده است. با توجه به جدید بودن چنین محصولاتی در بازار هنوز نمی توان در مورد میزان استقبال از آنها گمانه زنی کرد.
نسخه های قبلی آندروید قبلا بر روی تبلت های 9 و 10 اینچی هم نصب شده بود، اما خود گوگل می گوید این سیستم عامل با تبلت های 7 اینچی بیشتر سازگار است.
در این تبلت از پردازنده دو هسته ای Qualcomm با قدرت 1.2 گیگاهرتز استفاده شده و حافظه آن نیز 8 گیگابایت است. به روز رسانی این حافظه نیز ممکن است.
دو دوربین 5 و 1.3 مگاپیکسلی، بلوتوث، پشتیبانی از وای – فای و جی پی اس از جمله دیگر امکانات این تبلت است که 10.5 میلیمتر ضخامت و 390 گرم وزن دارد. 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران