به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک صادرات ایران، تعداد تماسها با مرکز صدای سپهر با شماره تلفن (09602) اردیبهشت ماه سالجاری به حدود 75 هزار تماس بالغ شد که این میزان نشان دهنده رشد 25 درصدی نسبت به ماه قبل میباشد براساس این گزارش استقبال مشتریان از خدمات این مرکز روند رو به رشدی داشته به گونهای که در اردبیهشت ماه سالجاری نسبت به پایان سال گذشته
تعداد 35 هزار تماس افزایش داشته که این میزان بیانگر 87 درصد رشد میباشد، کارشناسان این مرکز در دومین ماه از سال 91 به تعداد 74 هزار و 803 تماس و همچنین این مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زمانی به تعداد 6 میلیون و 100 هزار تماس برقرار شده پاسخ داده است.
گفتنی است مرکز صدای سپهر بانک صادرات ایران باهدف ارزش آفرینی برای مشتریان، تکریم مقام و شان مخاطبان و پاسخگویی به سوالات درزمینه خدمات بانکی ایجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور میتوانند ضمن تماس با شماره 09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نیز بهره مند و انتقادات، سوالات و پیشنهادهای خود را با پاسخگویان این مرکز در میان بگذارند.
شایان ذکراست مرکز صدای سپهر باهدف حداکثر پاسخگویی به سئوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، تکریم، ارزش نهادن به خواستههای آنان، راهنمایی و مشاوره ایجاد شده است. خدمات این مرکز نقش مهمی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و هزینههای و وقت مشتریان در سطح کشور دارد.