پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 544 تاریخ : 1390/04/04-00:00:00
,8,
طرح «بیمه عمر و درمان با استفاده از یارانه‌ها» نهایی شد

مدیرعامل بیمه ایران:

طرح «بیمه عمر و درمان با استفاده از یارانه‌ها» نهایی شد

مدیرعامل بیمه ایران از نهایی شدن طرحی برای پوشش بیمه عمر و درمان با استفاده از وجوه یارانه نقدی مردم خبر داد.

 

به گزارش شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، جواد سهامیان‌مقدم درباره طرح بیمه ایران افزود: این بیمه‌نامه با سرمایه خسارت معقول که متناسب نیازهای بخش روستایی هم باشد طراحی شده است؛ شاید سرمایه 10 میلیون تومانی برای شهروندان شهری عدد بالایی نباشد اما در بخش روستایی می‌تواند عدد قابل قبولی باشد.

وی گفت: حق بیمه پرداختی برای این بیمه‌نامه متناسب با یارانه‌های نقدی است که مردم می‌گیرند؛ در این بیمه‌نامه هم بیمه درمان و هم بیمه عمر دیده شده است.
سهامیان‌مقدم درباره ساز و کار پرداخت این حق بیمه و کسر آن از رقم یارانه‌های نقدی گفت: دو نوع مکانیسم در این باره تعریف شده است یکی این که اگر شهروندان اجازه بدهند این پول به طور مستقیم به حساب حق بیمه عمرشان شارژ شود و مورد دیگر این است که بعضی بخواهند سرمایه بیشتری برای حق بیمه عمرشان بدهند. در این صورت اگر آنها اجازه بدهند، هنگامی که پول به حساب‌شان در بانک می‌رود، بانک این رقم را برداشته و به حساب بیمه ایران واریز می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران