پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518032 تاریخ : 1399/05/27-17:27:51
,17,
5 درصد از سهم بودجه فناوری دستگاه ها باید صرف امنیت اطلاعات شود

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون:

5 درصد از سهم بودجه فناوری دستگاه ها باید صرف امنیت اطلاعات شود

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون گفت: تخصیص بودجه و اعتبار در زمینه امنیت اطلاعات مهم است، بنابراین پنج درصد از سهم بودجه فناوری اطلاعات دستگاه ها باید صرف امنیت اطلاعات شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد رضوی در سومین نشست هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات وزارت تعاون و سازمان های تابعه اظهارداشت: فرهنگ سازی در مقوله امنیت اطلاعات امری لازم و ضروری است و باید جزء برنامه های مشترک همه سازمان ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه کارگروه امنیت اطلاعات و ارتباطات در سال 1398 در وزارتخانه ذیل کمیته توسعه دولت الکترونیک شکل گرفته است، این کارگروه باید در همه سازمان های تابعه به طور مستمر تشکیل شود .

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون با اشاره به اهمیت دستورالعمل های مرکز امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) تصریح کرد: مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری از دستورالعمل های مربوطه، شاخص ها را استخراج و چک لیست مناسبی را تهیه کرده و در اختیار سازمان های تابعه قرار داده است و طی یک ماه آینده همه سازمان ها براساس شاخص های احصاء شده ارزیابی می شوند و اقدامات اصلاحی و برنامه اجرایی برای اقدامات مرتبط انجام می شود.

وی افزود: سازمان های تابعه نیز باید نسبت به افزایش سطح آگاهی کارکنان در این خصوص اقدام کنند.

رضوی با بیان اینکه در نقشه راه تحول دیجیتال، اقدامات مربوط به سال 1399 همه سازمان های تابعه احصاء می شود، اظهار داشت: تحول دیجیتال یک مسیر است نه یک مقصد و امیدواریم این اقدامات، مسیر را هموار کند تا همه سازمان های مرتبط، با رویکرد چابک در مسیر تحول دیجیتال حرکت کنند و موجب افزایش کارآمدی دستگاه و رضایتمندی مردم از ارائه خدمات شود.

سومین نشست هم اندیشی مدیران فناوری اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه با حضور نمایندگان مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست آخرین گزارش مربوط به وضعیت فناوری اطلاعات در آمارهای بین المللی ارائه و تجربیات سازمان های تابعه از جمله بانک ها به اشتراک گذاشته شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران