پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 499 تاریخ : 1390/04/02-00:00:00
,14,
اقتصاد گردشگری جایگزینی بی همتا برای درآمد های رو به پایان نفت ایران است

اقتصاد گردشگری جایگزینی بی همتا برای درآمد های رو به پایان نفت ایران است

بی تردید اقتصاد گردشگری جایگزینی بی همتا برای درآمدهای رو به پایان نفت در جهان و ایران است و موفقیت های بی نظیر در مراحل اخذ مجوز و پذیره نویسی نشانه خیز بلند ما برای موفقیت در این راه است

 مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم افتتاحیه این بانک با اشاره به پذیره نویسی بانک گردشگری گفت :  سهام بانک گردشگری در کمتر از دو ساعت خریداری شد که ابن  مدت زمان خرید سهام عرضه شده، یک شاخص مهم و نشانه ای آشکار از توان خیزش یک نهاد مالی است.
منوچهر زمانی فریز هندی بر به کارگیری تمامی ظرفیت های ممکن برای رسیدن به حداکثر ثمربخشی و سودآوری توسط این بانک تاکید کرد.

مدیرعامل بانک گردشگری تصریح کرد: علاوه بر حضور فعال و به موقع و تعیین کننده در عرصه اقتصاد گردشگری، به کارگیری همه معیارهای برتر یک بانک در تمامی زمینه های مختلف سودآور اقتصاد ایران اسلامی مد نظر ما است.
وی ادامه داد: این بانک با تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آنها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف اقتصادی از طریق انجام کلیه عملیات مجاز بانکی اقدام خواهد کرد.
زمانی با تاکید بر این که باید برای فعالیت های اقتصادی حساب شده از ظرفیت های فراوان کشور برای تولید سرمایه بهره بگیریم، گفت: ما صنعت گردشگری را جایگزینی بی همتا برای درآمدهای رو به پایان نفت ایران می دانیم.
وی با بیان این که اعتبار بانک صرفا بر مبنای سوددهی مالی سنجیده نمی شود، بر پایبندی به اصول حرفه ای در رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد.
مدیرعامل بانک گردشگری در پایان گفت: بانک گردشگری برای داشتن گردش مالی مناسب علاوه بر اعتماد عمومی، نیازمند همراهی و اعتماد تمامی فعالان اقتصادی کشور به ویژه فعالان صنعت گردشگری است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران