پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 487 تاریخ : 1390/04/01-00:00:00
,14,
اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون تومان جوایز بانک‌ها به صنایع‌دستی

اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون تومان جوایز بانک‌ها به صنایع‌دستی

مدیرکل امور بازرگانی معاونت صنایع‌دستی گفت:‌ از تسهیلات و منابع اعتباری سه بانک یک میلیارد و 400 میلیون تومان بن، کمک هزینه و کارت هدیه خرید صنایع‌دستی در سال 9

 احمد بالان» افزود: وضعیت جوایز صنایع‌دستی سه بانک برای سال 90 مشخص شده است.

او با اشاره به اینکه سه بانک ملی، تجارت و کشاورزی میزان جوایز صنایع‌دستی خود را معلوم کرده‌اند، اظهار داشت:‌ در مجموع میزان این جوایز یک میلیارد و 400 میلیون تومان است که در قالب بن،‌ کمک هزینه و کارت هدیه به برندگان اهدا می‌شود.

مدیرکل امور بازرگانی این معاونت تصریح کرد:‌ بانک ملی در سال 90 یک هزار و 307 بن خرید صنایع‌دستی به ارزش 500 هزار تومان به برندگان اهدا می‌کند.

«بالان» بیان داشت: مجموع این جوایز برابر با 653 میلیون و 500 هزار تومان است که رقم قابل توجهی به شمار می‌آید.

این مقام مسوول با بیان اینکه بانک کشاورزی نیز یک هزار و 300 کمک هزینه خرید صنایع‌دستی به ارزش 200 هزار تومان در اختیار برندگان قرار می‌دهد، ‌گفت: در مجموع 260 میلیون تومان از منابع اعتباری بانک کشاورزی در این بخش هزینه می‌شود.

او در ادامه از اختصاص 515 میلیون و 500 هزار از منابع بانک تجارت به برندگان جوایز صنایع‌دستی خبر داد، بیان داشت: امسال قرار است این بانک یک هزار و 31 کارت خرید صنایع‌دستی به ارزش 500 هزار تومان بین برندگان توزیع ‌کند.

مدیرکل امور بازرگانی معاونت صنایع‌دستی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در سال 90 با رشد میزان جوایز بانک‌ها در بخش صنایع‌دستی روبرو هستیم که این موضوع نقطه عطفی در همکاری‌های این دو بخش به شمار می‌آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران