پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 471 تاریخ : 1390/04/01-00:00:00
,1,
گرد همایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه دی

گرد همایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه دی

سیزدهمین گردهمائی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه دی و معارفه مدیر عامل در محل سالن همایش هتل هویزه تهران تشکیل شد.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت در این همایش  یک روزه که به همت واحد روابط عمومی  برگزار شد، آقای کاظم اکبری ضمن قدردانی از حضور گرم و گسترده‏ی سرپرستان و روسای محترم مجتمع مرکزی و شعب شهرستان بیمه دی  به  توضیحات در مورد اطلاعات شرکت در این 6 ماهه  و مقایسه پرتفو 4 ماهه امسال با سال قبل پرداخت .
وی تصریح کرد از همه عزیزان و تلاشگران،  مرکز و شعب که درراستای رشد پرتفو نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی کرد.

در این نشست  پرفسورفتح نژاد در ابتدا با سلام و درود به شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب و اسلام و درود بر ارباب پاک امام شهدا و سلامتی رهبر عزیز جامعه اسلامی  و همه زحمتکشان  بیمه دی و سلامتی مسئولین نظام که به طور صادقانه زحمات زیادی کشیدند که این نظام و این کشور به جای مناسب و شایسته که در شان مردم می باشد برسند سخنرانی خودر را آغاز نمود.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه اشاره ای به مجموعه بیمه یا خانواده بیمه نمود، وی افزود : که مجموعه های بیمه ای موفق هستند که بتوانند مثل خانواده واقعی و عضو یک خانوده وظایف خود را  در هر جایگاهی انجام دهند. تک تک اعضای این خانواده اعم از مدیران، کارشناسان ، خدمه و رانندگان  هر یک می توانند در اعتلای این خانواده نقش به سزایی داشته باشند .
او در ادامه از واحد منابع انسانی به عنوان مهمترین ثروت و سرمایه  و سرگروه این خانواده یاد کرد .
وی افزود از مشکلاتی که در شرکتهای بیمه ای وجود دارد  می توان به جا نیافتادن فرهنگ بیمه و مشتری مداری اشاره نمود .
فتح نژاد، مدیرعامل بیمه دی از نقش و جایگاه IT اظهار کرد: که استفاده از واحد IT فقط در تولید و توزیع خدمات نیست بلکه عامل دوم طراحی و تولید ارائه خدمات جدیدی است که خود می تواند منشاء ثروت و نوآوری جدیدی باشد باید از فناوری اطلاعات بیش از قبل صحبت کرد نه تنها در سیستم داخلی باعث ارائه اطلاعات دقیق، شفاف و سریع و کاهش تخلف و تغلب و هزینه خواهد بود بلکه می تواند نقش مهم و به سزایی در مسئله مشتری مداری را داشته باشد.
فتح نژاد  اعلام کرد این حس (خانواده بیمه) باید تقویت شود و یک یک اعضاء خانواده سعی کنند با اعتقاد راسخ این صنعت را و علی الخصوص شرکت بیمه دی را به افقی روشن هدایت کند.
/د.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 568
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران