پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 460 تاریخ : 1390/03/31-00:00:00
,8,
تأثیر صنعت بیمه در رشد کشور بی همتاست

وزیر اقتصاد:

تأثیر صنعت بیمه در رشد کشور بی همتاست

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: صنعت بیمه در رشد کشور نقش بی همتا دارد.

 سیدشمس الدین حسینی در مراسم چهلمین سالروز تأسیس بیمه مرکزی در تالار وزارت کشور با اشاره به نقش و جایگاه بیمه در رشد کشور گفت: به همین منظور بیش از پیش نیاز به معرفی کارکردهای بیمه در جامعه وجود دارد.
وی گفت: بیمه می تواند در آسوده خاطری و اطمینان بخشی به مردم بویژه در حوزه اقتصاد نقش موثر و شایسته ای ایفا کند.
 حسینی خطاب به فعالان بیمه گفت: همه تلاش باید برای رضایت خدا و خلق خدا باشد بنابر این شایسته است فعالان و کارکنان بیمه با مردم با رویی گشاده برخورد کنند.
وی افزود: درست است که همه فعالیت های اقتصادی با انگیزه سود صورت می گیرد اما در حین فعالیت اقتصادی پایداری و پیشرفت آن در گرو درک رسالت مناسبات انسانی است.
حسینی با بیان اینکه بیمه امسال با رشد مناسبی در حال عبور از بسیاری از تلاطمات است گفت: اجرای اصل 44 باعث افزایش تقاضا برای بیمه شد و با اعمال تحریم تقاضا برای بیمه نیز مضاعف شد.
وی یادآور شد: صنعت بیمه از صنایع بزرگ کشور و در نوع خود بی نظیر است بنابر این باید در معرفی کارکردها و فواید بیمه به مردم بیش از پیش کوشا باشیم تا اطمینان مردم به بیمه ها جلب شود که این اطمینان هدیه ای برای مردم است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 393
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران