پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 346 تاریخ : 1390/03/24-00:00:00
,9,
چگونگی پرداخت یارانه شیر و گفته های وزیر جهاد کشاورزی

چگونگی پرداخت یارانه شیر و گفته های وزیر جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که هنوز تصمیمی راجع به چگونگی پرداخت یارانه شیر گرفته نشده و روال قبلی در این زمینه ادامه می‌یابد.

صادق خلیلیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا پس از پایان خرداد ماه یارانه شیر حذف خواهد شد، یا خیر‌؟ گفت:‌ هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است اما آنچه مدنظر ماست این است که یارانه باید به تولیدکننده داده شود تا هزینه تولید کاهش یابد.

وی افزود: از سوی دیگر اگر کارخانه‌ها از شیر خشک صنعتی استفاده کنند در واقع تخلف کردیم. ما این کار را ممنوع کرده‌ایم و در واقع اگر شیر خشک صنعتی وارداتی در کشور وجود دارد کالای قاچاق محسوب می‌شود.

خلیلیان با تاکید بر این که قیمت فرآورده‌های لبنی براساس قیمت پایه شیر که 500 تومان است تعیین می‌شود گفت:‌ بنابراین باید شیر به همین قیمت از دامدار خریداری شود در عین حال دولت صد میلیارد تومان در چارچوب طرح هدفمند کردن یارانه‌ها برای تامین علوفه دامداری‌ها اختصاص داده است که به زودی توزیع خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به ادغام وزارت بازرگانی و صنایع گفت: وقتی چارچوب وظایف وزارتخانه جدید معین شود موضوع تنظیم بازار محصولات کشاورزی به جهاد کشاورزی منتقل می‌شود و همه شرکت‌ها و موسسات و سازمان‌های مسوول در این رابطه نیز به وزارتخانه ما منتقل می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که با وجود برداشت محصولات کشاورزی چرا هم اکنون چنین محصولاتی به کشور وارد می‌شود گفت:‌ اگر درباره میزان تولیدات و نوع محصولات کشاورزی داخلی از من سوال کنید پاسخگو هستم اما درباره واردات و صادرات این محصولات دستگاه مسوول آن پاسخگو است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران