پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 320 تاریخ : 1390/03/22-00:00:00
,6,
دوبی150 میلیون دلار خودرو و قطعات آن را به ایران صادر کرد

در 3 ماه نخست 2011:

دوبی150 میلیون دلار خودرو و قطعات آن را به ایران صادر کرد

، گمرک دوبی اعلام کرد این امیرنشین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی 150 میلیون دلار خودرو و قطعات آن را به ایران صادر کرد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی خبری بانک و صنعت، رئیس گمرک دوبی اعلام کرد این امیرنشین در سال گذشته میلادی بیش از 8.8 میلیارد دلار، خودرو و قطعات خودرو را به خارج صادر کرده است که این رقم مربوط به صادرات مجدد بوده است.
نسیم سعید المهیاری رییس گمرک دوبی در این باره گفت: آمارهای رسمی مربوط به مبادلات تجاری دوبی نشان می دهد میزان واردات، صادرات و صادرات مجدد خودروی این منطقه طی سه ماه نخست 2011 رشد چشمگیری داشته است .
ارزش صادرات مجدد خودروی دوبی در سه ماه نخست 2011 به بیش از 2.3 میلیارد دلار رسیده است . این رقم در مدت مشابه سال 2009 به کمتر از 1.44 میلیارد دلار رسیده بود و این رقم نسبت به رقم 2 میلیارد دلاری سال 2010 بیش از 11 درصد رشد داشته است .
بر اساس این گزارش ژاپن و آلمان بزرگترین صادر کنندگان خودرو و قطعات آن به دوبی به شمار می روند . مهمترین مقصدهای صادرات مجدد خودرو از دوبی نیز کشورهای عراق، روسیه، فنلاند پاکستان و ایران بوده اند .
ارزش صادرات مجدد خودروی دوبی به ایران در 3 ماه نخست 2011 به بیش از 150 میلیون دلار رسیده است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 416
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران