پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 284 تاریخ : 1390/03/21-00:00:00
,17,
جاسوسی مهندس آمریکایی از وب‌کم زنان

تازه های جاسوسی الکترونیکی

جاسوسی مهندس آمریکایی از وب‌کم زنان

، یک مهندس متخصص رایانه‎های مک در اورنج کانتی ایالت کالیفرنیای آمریکا با سوءاستفاده از تخصص خود اقدام به جمع‎آوری تصاویر نامناسب از زنان از طریق رایانه های آنان می‌کرد.

وقتی کاربران از وی می خواستند تا روی رایانه های مک آنها وب‏کم نصب کند، وی با دستکاری وب‎کم‎ها کاری می کرد تا بتواند تصاویر مورد نظرش را از زنان در هر شرایطی دریافت و مشاهده کند.
Trevor Harwell کارمند شرکت La Habra در زمان نصب وب‏کم نرم افزاری اضافی را هم روی رایانه زنان نصب می کرد که باعث می شد وب‌کم آنها همیشه فعال باقی بماند. وی از این طریق هزاران عکس و فیلم از زنان در شرایط نامناسب تهیه کرده بود که حال همه آنها به دست پلیس افتاده است.
این نرم افزار با نمایش پیام های خطای قلابی از کاربران می خواست تا برای رفع مشکل لپ‏تاپ خود را در فضای گرم یا نزدیک بخار آب قرار دهند. در این پیام ادعا شده بود حسگرهای رایانه آسیب دیده و برای رفع مشکل باید سیستم در کنار بخار آب قرار گیرد تا حسگرها کاملا پاک شوند.
همین مسئله باعث می شد برخی کاربران لپ‏تاپ‏های خود را در زمان استحمام به حمام ببرند. تحقیقات بیشتر در این زمینه کماکان ادامه دارد. 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران