پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282 تاریخ : 1390/03/21-00:00:00
,4,
رایانه لوحی دل در راه چین

سری به دنیای را یانه

رایانه لوحی دل در راه چین

شرکت دل اعلام کرده است که رایانه لوحی 10 اینچی خود به نام Streak 10 Pro را که این روزها در حال تکمیل است، در مرحله نخست وارد کشور چین می‌کند.

این رایانه لوحی که مبتنی بر سیستم‌عامل متن‌باز اندروید ساخته شده اواخر تابستان امسال به دست کاربران چینی می‌رسد.
"آمیت میدا " مدیر شرکت دل در چین و جنوب آسیا در این خصوص توضیح داد که شرکت وی قصد دارد در نیمه دوم سال 2011 میلادی این محصول را به دست ساکنان دیگر مناطق دنیا نیز برساند.
این مرکز بزرگ تولیدکننده رایانه‌های شخصی تصمیم دارد رایانه لوحی Streak 10 Pro را در مرحله نخست وارد کشور چین کند، زیرا این کشور هم‌اکنون یکی از قطب‌های اصلی بازار فناوری جهان محسوب می‌شود و بیشترین تعداد کاربر آنلاین در دنیا در این کشور واقع شده‌اند.
علاوه بر این، شرکت دل بیش از 10 هزار شعبه در کشور چین دارد که به کمک آن‌ها می‌تواند این محصول را به راحتی به دست کلیه ساکنان این کشور برساند.
شرکت دل همچنین معتقد است چین یک آزمایشگاه برای محصولات تازه‌وارد محسوب می‌شود و از طریق آن می‌تواند احتمال موفقیت یک دستگاه دیجیتالی جدید در دیگر کشورها به خصوص آمریکا را بررسی کرد.
شرکت اپل هم‌اکنون صاحب بیشترین سهم از بازار جهانی رایانه‌های لوحی است و دیگر تولیدکنندگان این محصول از جمله دل می‌کوشند سهم خود را در این بازار افزایش دهند. 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران