پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 262 تاریخ : 1390/03/20-00:00:00
,17,
یارانه های اتوبوس و مترو بیش از 50 در صد افزایش یافت

یارانه های اتوبوس و مترو بیش از 50 در صد افزایش یافت

بر اساس قانون بودجه امسال ، یارانه های اتوبوس و مترو از 260 میلیارد تومان به 400 میلیارد تومان افزایش یافت .

به گزارش روز جمعه شبکه تخصصی بانک و صنعت،  بر اساس قانون بودجه امسال ، یارانه های اتوبوس و مترو از 260 میلیارد تومان به 400 میلیارد تومان افزایش یافت .

مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور در نخستین همایش کشوری حمل و نقل و ترافیک در مشهد با اعلام این خبرگفت: اگرچه میزان دقیق افزایش بهای بلیت اتوبوسها در سال 90 ابلاغ نشده است اما با توجه به افزایش قیمت گازوئیل و گاز CNG ، افزایش بهای بلیت اتوبوسها در شهر های متفاوت متغییر و حداکثر تا 50 درصد منطقی است و بیش از آن تخلف محسوب می شود .

او گفت : 16خرداد امسال برای بررسی میزان افزایش بهای خدمات اتوبوس و مترو ، جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها برگزار شد و میزان افزایش قیمت اتوبوس و مترو پس از تصویب ستاد ، باید به امضای رییس جمهور برسد .

مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی گفت : اجرای این قانون ، شهرداری‌ها را در تامین هزینه هایشان با مشکل روبرو خواهد کرد .

شفیعی افزود : بر اساس تبصره ماده 15 این قانون همه درآمد حق توقف و اجرای طرح پارک‌بان‌ها باید به خزانه داری کشور واریز شود که این مصوبه مشکلات مالی فراوانی را برای شهرداری ها ایجاد می کند .

او همچنین گفت : در این قانون برای تشخیص عامل وقوع حوادث رانندگی ، تنها به نظر کارشناس تصادفات اکتفا شده است ؛ در حالی که در این زمینه باید یک گروه مجرب و متخصص اظهار نظر کند .

وی با اشاره به افزایش دوره معاینه فنی از یک به پنج سال را از دیگر معایب قانون جدید رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و گفت: این موضوع بدون پیشنهاد دولت و شهرداری‌ها تصویب شده است ؛ از این رو باید اصلاح شود .

شفیعی افزود : دولت معتقد است معاینه فنی خودرو یک سال پس از تولید آن باطل می شود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران