پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249 تاریخ : 1390/03/20-00:00:00
,9,
شرکت ممتاز لبن نگین، نگین درخشان مواد لبنی ایران و آسیا

شرکت ممتاز لبن نگین، نگین درخشان مواد لبنی ایران و آسیا

این شرکت علاوه بر استاندارد ، موفق به در یافت مهر حلال و گواهی بازرسی SGS نیز شده و در حال طی مراحل در یافت ایزو 22000 است.

شرکت ممتاز لبن نگین از معدود واحدهای تولیدی مواد لبنی در ایران است که کیفیت محصولات این مجموعه مورد تایید همه مصرف کنندگان است.

 

شرکت ممتاز لبن نگین در تابستان 1384 فعالیت خود را با تولید شیر یارانه و ماست شروع و در حال حاضر تحت چند برند تجاری انواع محصولات لبنی را تولید می نماید .
سوتچی لر- باغ چین - شاوانا - ممتاز و نگین اسامی تجاری هستند که بخش عمده آنها محصولات صادراتی به کشور عراق می باشد.
شرکت ممتاز لبن نگین با بهره گیری از ماشین آلات مدرن در تلاش بوده که کیفیت محصولات خود را در حد قابل قبول استاندارد های بین المللی ارتقاء دهد و تا کنون کارنامه صادرات محصولات موید این مطلب می باشد .

این شرکت علاوه بر استاندارد ، موفق به در یافت مهر حلال و گواهی بازرسی SGS نیز شده و در حال طی مراحل در یافت ایزو 22000 است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران