پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1611 تاریخ : 1390/05/20-00:00:00
,15,
همراه اول به 45میلیون مشترک خدمت می دهد

مدیر عامل:

همراه اول به 45میلیون مشترک خدمت می دهد

تهران - شیکه تخصصی یانک و صنعت: مدیر عامل همراه اول با بیان اینکه در اختلال اخیر که به علت نوسازی شبکه در مرکز شهر رخ داد، چندین بار از مشترکان عذرخواهی کردیم، گفت: همین جا نیز بابت مشکلات 8 ماه آینده

 یه گزارش شیکه تخصصی یانک و صنعت، مدیرعامل همراه‌ اول، مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره اپراتور اول تلفن همراه، شب گذشته میزبان اصحاب رسانه بودند.
در نشست صمیمی وحید صدوقی با اصحاب رسانه که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و هفدهمین سالروز عرضه سیم کارت در ایران برگزار شد، مدیر همراه اول طی سخنان کوتاهی این اپراتور را سرویس دهنده به 45 میلیون مشترک خواند.
وی با طرح سوالی در خصوص تاریخ اعلام آخرین شهر کشور از سوی وزارت کشور، گفت: هیئت وزیران در آخرین جلسه خود که در هفته جاری برگزار شد، شهر جدید تیمورلو را اعلام کرد و علی‌رغم این که طبق پروانه، همراه اول از زمان اعلام شهر به مدت 8 ماه، برای تحت پوشش قرار دادن شهر جدید فرصت دارد، هم اکنون و کمتر از یک هفته، شهر تازه تاسیس تیمورلو تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گرفته است.

* 60 میلیون سوئیچ‌ شبکه همراه اول، طی سال آینده نوسازی می‌شوند

وی همچنین از زیر بار رفتن شبکه IN جدید در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: تمامی سوئیچ‌های شبکه همراه اول، طی یکسال آینده نوسازی خواهد شد که این اقدام از ابتدای ماه جاری آغاز شده و تا تیرماه سال آینده ( 1391) ادامه خواهد داشت و در این مدت بیش از 60 میلیون سوییچ جدید زیربار خواهد رفت.
مدیرعامل همراه اول افزود: مشکل اخیر که در محدوده مرکز شهر رخ داد، گوشه‌ای از نوسازی شبکه همراه اول بود.

* صدوقی: بابت مشکلات 8 ماهه آینده از مشترکان عذرخواهی می‌کنیم

مدیر عامل همراه اول همچنین در پاسخ به گفته‌ یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه همراه اول به عنوان پر مشترک‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، باید در مواقع اختلال شبکه، از مشترکان خود عذرخواهی کند، گفت: در مشکل اخیر که به علت نوسازی شبکه در مرکز شهر رخ داد، چندین بار از طریق رسانه صدا و سیما از مشترکان عذرخواهی کردیم و همین جا نیز بابت 8 ماهه آینده عذرخواهی می‌کنیم.

* خسارت 100 میلیارد تومانی همراه اول از حذف هزینه نمایشگر

صدوقی همچنین یکی از خبرنگاران را عامل خسارت سنگین به همراه اول، دانست و گفت: گزارش‌های این رسانه در خصوص اخذ هزینه نمایشگر از مشترکان، بیشترین خسارت، را در سال‌های گذشته به همراه اول وارد کرد و از آن پس همراه اول سالانه 100 میلیارد تومان پول نمایشگر را از دست داد. 

یکی از دلایلی که هر ساله نشست همراه اول با خبرنگاران را با دیگر برنامه‌ها متفاوت می‌کند، ادای احترام و حضور مدیران ارشد این اپراتور در جمع خبرنگاران و پنهان نکردن مدیران از خبرنگاران است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران