پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517977 تاریخ : 1399/05/27-11:15:43
,5,
13 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت امضا شد

با ارزش 1.5 میلیارد یورو؛

13 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت امضا شد

13 قرارداد مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت با ارزش بالغ بر 1.5 میلیارد یورو با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز (دوشنبه) امضا شد.

به گزارش بانک و صنعت، پس از امضای 10 قرارداد مرحله نخست طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در بهمن ماه سال 1397 به ارزش 740 میلیون یورو، 13 قرارداد مرحله دوم این طرح به ارزش بالغ بر 1.5 میلیارد یورو امروز(دوشنبه) بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (11 قرارداد) و شرکت نفت فلات قاره ایران (2 قرارداد) با پیمانکاران ایرانی منتخب به امضا رسید.

پروژه های مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت شامل فروزان، رسالت، رامین، منصورآباد، مارون 2 و 5، زیلایی، اهواز 1 و 4، مارون 1 و 4، سیاهمکان، مارون 3، مارون 6، چیلینگر و گرنگان و بالارود در 5 استان خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان تعریف شده است.

همچنین در این مراسم از سامانه مدیریت پروژه شرکت ملی نفت ایران نیز رونمایی شد. این سامانه مراحل آزمایشی را با موفقیت سپری کرده و اکنون قریب به یک سال است که برای پروژه های مرحله اول طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت مورد بهره برداری قرار گرفته است و برای پروژه های مراحل بعدی این طرح و همچنین کلیه پروژه های آتی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیش از این، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفته بود که تامین مالی مرحله دوم قراردادهای افزایش نگهداشت و تولید نفت خام براساس انتشار اوراق مشارکت در بازار سرمایه و درآمد حاصل از افزایش تولید نفت خام است.

وی با بیان اینکه در تامین مالی این قراردادها از اعتبارات مالی صندوق توسعه ملی استفاده نشده است، تاکید کرده بود که هدف اول از انعقاد این قرارداد ها ایجاد اشتغال برای پیمانکاران و سازندگان داخلی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران