شماره: 348970 تاریخ : 1397/02/26-11:28:52

رئیس‌مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور:

گردش صحیح و آگاهانه اطلاعات با همت کارگزاران روابط‌عمومی امکان‌پذیر است

مهدی قمصریان،‌ رئیس‌مرکزاطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،به بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان و همکارانسازمان برنامه و بودجه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، در پیام تبریک رئیس‌مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، تداعی‌کننده این نکته با اهمیت است که گردش صحیح، آگاهانه، منصفانه وشفاف و آزاد اطلاعات با همت و مساعی ارزشمند کارگزاران روابط‌عمومی امکان‌پذیر می‌شود.

انتظار می‌رود همه مسئولین و کارشناسان فعال در حوزه روابط‌عمومی ضمن تکریم مخاطبان و با تبیین اصول و منشور اخلاقی و حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید، با لحاظ مأموریت‌های مشخص ابلاغی و با هم‌اندیشی و هم‌گرایی با دیگر نقش‌آفرینان مکمل این عرصه زمینه مشارکت و حضور فعال آحاد مردم عزیز را در توسعه همه‌جانبه کشور فراهم آورند.

اینجانب این روز را به همه همکاران عزیزم تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی و تشکر از زحمات انجام گرفته، از خداوند بزرگ می‌خواهم در تبیین و ترسیم افق روشن با چشم‌انداز نویدبخش یاری‌مان رساند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/گردش-صحیح-و-اگاهانه-اطلاعات-با-همت-کارگزاران-روابط‌عمومی-امکان‌پذیر-است.bos