شماره: 311552 تاریخ : 1396/09/27-04:30:08

کنترل های داخلی عاملی مهم در سلامت اداری است

معاون بازرسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب شرق استان تهران گفت: کنترل های داخلی عاملی مهم در سلامت اداری یک سازمان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، محسن منشوری  معاون بازرسی بانک  در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت استان با اشاره به برگزاری مجمع و پیش نیازهای آن اظهار داشت: سلامت اداری دلیلی بر عدم نظارت نخواهد بود لذا تیم نظارتی همچون گذشته بازرسی منظم و برنامه ریزی شده را خواهند داشت چرا که کنترل های داخلی عاملی مهم در سلامت اداری یک سازمان محسوب می شود.

وی افزود: تحقق سیاست های اصلی و کلان بانک شناخت دقیق از موضوع، محیط بازرسی، قوانین و مقررات ناظر و حاکم بر آن از مهمترین شاخصه های بازرسی کار آمد و موثر است که باید مورد توجه جدی همه مدیران و کارکنان باشد.

منشوری با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال، اظهار داشت: تحقق این امر مهم نشان از یک نوع جهاد اقتصادی است که بخش اعظم آن بر عهده نظام بانکی می باشد بنابراین باید با مدیریت صحیح منابع و ترسیم رابطه موثر با بخش های مختلف اقتصادی در کنار همکاری و تلاش کارکنان، عملکرد بانک در استان با رشد بیشتری همراه شود و از این طریق خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه گردد.

در ادامه، علی رضا چراغی  رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران - نیز گزارش جامعی از وضعیت استان در سال 96 ارائه کرد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کنترل-های-داخلی-عاملی-مهم-در-سلامت-اداری-است.bos