شماره: 316167 تاریخ : 1396/12/07-07:10:22

قاضی‌پورمطرح کرد:

کشف 6 تخلف جدید در معادن کشور

رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن، گفت: حدود 6 مورد تخلف جدید در معادن مشاهده کرده‌ایم اما تا نهایی نشدن گزارش امکان ارائه اطلاعات آنها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خانه ملت، نادر قاضی‌پور در خصوص روند تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدور مجوز واگذاری معادن، اظهار داشت: با توجه به اینکه لایحه بودجه سال 97 در صحن علنی در حال بررسی بود و همچنین همکارانی که مسئولیت استانی تحقیق و تفحص را بر عهده دار بودند امکان حضور در حوزه انتخابیه خود را نداشتند پیشرفت خوبی صورت نگرفته است.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدور مجوز واگذاری معادن با بیان اینکه کارشناسان مربوطه در حوزه‌های انتخابیه در حال انجام مراحل تحقیق و تفحص بوده‌اند، گفت: حدود 6 نفر از نمایندگان گزارش اولیه در خصوص تحقیق و تفحص در حوزه انتخابیه خود را تحویل بنده داده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چندین جلسه را با کارشناسان کشوری در این زمینه برگزار کرده‌ایم، به دلیل اینکه معادن پراکنده هستند باید نسبت به تشویق سرمایه‌گذاری در معادن تلاش و زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این زمینه را فراهم کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اینکه آیا به تخلفات جدیدی دست پیدا کرده‌اند یا خیر، اظهار داشت: حدود 6 مورد تخلف جدید را مشاهده کرده‌ایم اما تا نهایی نشدن گزارش امکان ارائه اطلاعات آنها وجود ندارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کشف-6-تخلف-جدید-در-معادن-کشور.bos