شماره: 520527 تاریخ : 1399/07/10-11:43:41

مقام مسئول:

کشته های تصادفات جاده ای تهران 10 درصد کاهش یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از کاهش 9.8 درصدی کشته های تصادفات جاده های این استان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، حیدر نوروزی در مراسم بهره برداری از پروژه های راهداری استان تهران که صبح امروز 10 مهرماه در آسایشگاه سالمندان کهریزک و به مناسبت گرامیداشت روز سالمند برگزار شد، با اشاره به بهره برداری پروژه های راهداری استان تهران با اعتبار 170 میلیارد تومانی در روز جاری گفت: سه کمربندی همت، کمربندی دوم و آزادراه کنارگذر جنوبی تهران، نقش مهمی در هدایت ترافیک شهر تهران و بزرگراه آزادگان دارند و امیدواریم با بهره برداری از آزادراه جنوبی تهران، بزرگراه آزادگان خلوت تر شود.

وی به بهسازی آسفالت و جداسازی کمربندی دوم تهران اشاره و اظهار کرد: گالری امامزاده هاشم (ع) در محور هراز نیز امروز به بهره برداری می رسد. همچنین تقاطع غیرهمسطح شهر قدس و تقاطع سیمان در محور امام رضا (ع) که سال ها به دلیل کمبود اعتبارات یا وجود لوله های بزرگ انتقال نفت معطل مانده بود، امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روکش آسفالت محورهای این استان را با اعتبار 50 میلیارد تومان به اتمام رسانده ایم، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9.8 درصد کاهش کشته های تصادفات جاده ای در محورهای استان تهران را داشته ایم.

به گفته نوروزی، بیشتر کشته های تصادفات در تهران به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده اختصاص داشته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کشته-های-تصادفات-جاده-ای-تهران-10-درصد-کاهش-یافت.bos