شماره: 311948 تاریخ : 1396/10/02-05:19:03

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند:

کارگاه آموزشی آشنایی با مدل تحلیل زنجیره ارزش صنایع

مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران یک کارگاه آموزشی با عنوان « آشنایی با مدل تحلیل زنجیره ارزش صنایع» ویژه تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران، که در تقویم آموزشی خود دوره‌هایی کاربردی ویژه اعضای هیات مدیره و دبیران تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی قرار داده است، قصد دارد در یک کارگاه آموزشی به مدیران تشکل‌ها  تحلیل زنجیره ارزش صنایع را آموزش دهد. 

این کارگاه آموزشی به مدت هشت ساعت و طی دو جلسه برگزار می‌شود. زمان برگزاری این کارگاه یکشنبه 10 و 17 دی ماه سال جاری از ساعت 13 تا 17 است و علیرضا اسدی مسوولیت تدریس و هدایت کارگاه را برعهده دارد. مخاطبان این کارگاه نیز اعضای هیات رییسه، دبیران و کارشناسان تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند. 

در این دوره آموزشی، سرفصل‌هایی چون آشنایی با مبانی و مفاهیم تحلیل زنجیره ارزش در اقتصاد و مدیریت، مدل تحلیل زنجیره ارزش در سطح کلان، صنعت، بنگاه و کاربرد این زنجیره در تشکل‌های اقتصادی به بحث و بررسی گذاشته می‌شود. 

شرکت در این کارگاه متضمن پرداخت هزینه نیست و متقاضیان صرفا باید از تشکل خود، معرفی‌نامه داشته باشند. 

علاقمندان می‌توانند با دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به نمابر 88107762 یا ایمیل edu@tccim.com در این کارگاه شرکت کنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با مرکز آموزش اتاق تهران با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس گرفت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارگاه-اموزشی-اشنایی-با-مدل-تحلیل-زنجیره-ارزش-صنایع.bos