شماره: 6613 تاریخ : 1391/07/22-06:11:22

کارت بانک توسعه صادرات به کارت سوخت متصل شد

دارندگان کارت‌بانک توسعه می توانند با اتصال این کارت به کارت سوخت خود، به جای پرداخت وجه نقد، در پمپ بنزین ها از کارت سوخت خود و به صورت الکترونیک این مبلغ را پرداخت کنند.

 
 
 
 
به گزارش بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، با امضای توافق‌نامه ای بین بانک توسعه صادرات ایران و بانک ملت، امکان اتصال "کارت‌بانک توسعه" به کارت سوخت فراهم شد.
مشتریان این بانک می توانند برای فعال سازی این خدمت، از طریق دستگاه های Pos بانک ملت در شعب یا هر فروشگاهی با انتخاب گزینه اتصال کارت بانکی، کارت بانک توسعه صادرات خود را به کارت هوشمند سوخت متصل نمایند.
بر اساس این گزارش، دارندگان کارت‌بانک‌های توسعه صادرات، پس از سوخت گیری در جایگاه مجهز به سامانه مزبور، می توانند گزینه بانکی نمایش داده شده بر روی نمایشگر پایانه سوخت گیری را انتخاب و با وارد نمودن رمز کارت بانک توسعه صادرات  خود، اقدام به پرداخت الکترونیکی بهای سوخت نمایند.
لازم به ذکر است که در زمان پرداخت بهای سوخت و جهت ارتباط کارت بانکی به کارت هوشمند سوخت، نیازی به استفاده فیزیکی از کارت بانک توسعه نبوده و کارت هوشمند سوخت به صورت خودکار، کارت بانک توسعه مرتبط با خود را شناسایی می کند.
جهت دانلود فایل راهنمای نحوه اتصال کارت بانکی به کارت سوخت و پرداخت غیرنقدی بهای سوخت در جایگاه،  اینجا کلیک کنید

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کارت-بانک-توسعه-صادرات-به-کارت-سوخت-متصل-شد.bos