شماره: 348322 تاریخ : 1397/02/17-12:24:40

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

پیگیری حقوق مودیان مالیاتی از اولویتهای اداره کل است

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اصل تکریم ارباب رجوع گفت: حقوق مودیان مالیاتی از اولویتهای اداره کل است و همکاران با رعایت عدالت، مردم داری و تعامل با مودیان در راستای اهداف اداره کل گام برمی دارند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رسانه مالیاتی ایران، مصطفی پورامیدی، مدیرکل امور مالیاتی قزوین، در اولین جلسه راهبردی اداره کل امور مالیاتی استان به منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی سال 1397 ، با اشاره به دستاوردهای اداره کل در سال گذشته گفت: با تمام سختی ها و فراز و نشیب ها در سال گذشته اداره کل توانست به همت همکاران، رتبه برتر ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی را کسب نماید که قطعا کسب این عناوین نشان دهنده تعامل همکاران با حقوق مودیان مالیاتی می باشد. 

وی اصلی‌ترین اولویت برنامه عملیاتی اداره کل در سال جاری را وصول کامل و تحقق درآمدهای پیش بینی شده عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا تلاش و جدیت تک تک همکاران برای تحقق حقوق حقه دولت لازم است که امیدواریم با همت همکاران در سالجاری درآمدهای پیش بینی شده در قانون محقق گردد . 
پورامیدی به اهمیت دو هزار پرونده مهم اداره کل اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی لازم جهت رسیدگی تا وصول این پرونده ها می بایست در اولویت قرارگیرد. 
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با بیان اینکه واحدیابی و کشف منابع جدید مالیاتی در وصول مالیات اهمیت بسیاری خواهد داشت، گفت: باید با موضوع فرار مالیاتی و شناسایی منابع جدید با جدیت برخورد شود و برای کشف منابع جدید مالیاتی از آمار پرونده های ثبت شرکت ها و فهرست سازمانهای دیگر نیز استفاده کنیم . 
وی با اشاره به زیاد بودن تعداد قرارها در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی، افزود : نمایندگان هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی می‌توانند از ارجاع بی‌مورد پرونده‌ها به قرار رسیدگی مجدد جلوگیری نموده و رأسا نسبت به صدور رأی اقدام نمایند تا از حجم پرونده ها کاسته شود . 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیگیری-حقوق-مودیان-مالیاتی-از-اولویتهای-اداره-کل-است.bos