شماره: 517896 تاریخ : 1399/05/26-11:22:23

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کار:

پیگیر شفافیت هستیم/ ارائه لیست هیات مدیره زیرمجموعه های وزارت کار

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کار گفت: ارائه لیست هیات مدیره زیرمجموعه های وزارتخانه، ارائه لیست دریافت کنندگان تسهیلات کرونا و مشخصات قراردادهای سال 97 از جمله گام های حوزه شفافیت است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد رضوی در نشست رونمایی از سامانه های شفافیت با بیان اینکه شفافیت باید در همه سطوح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لحاظ شود، اظهار داشت: کمیته شفافیت به طور مستقل موضوع شفافیت را در همه بخش های وزارتخانه و سازمان های تابعه دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن این تفکرات با برنامه ریزی و رویکرد چابک انجام شده است؛ به این ترتیب تعیین اهداف کمی و نتایج و دستاوردهای دقیق برای هرکدام و رضایت ذی نفعان به عنوان شاخص های موفقیت هر اقدام صورت گرفته است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان به همه سامانه های شفافیت وزارتخانه و سازمان های تابعه درگاه واحدی به نشانی shafaf.mcls.gov.ir تعبیه شده و قابل استفاده است.

رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شفافیت اظهار داشت: ارائه لیست دریافت کنندگان تسهیلات بالای 50 میلیون ریال مشاغل خانگی، ارائه لیست هیأت مدیره زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دریافت کنندگان تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، مشخصات بازرسان سلامت اداری و مشخصات قراردادهای سال 97 از جمله از این اقدامات است.

وی به هشتمین برنامه از برنامه های اصلاح نظام اداری دور دوم در موضوع ارتقا پاسخگویی و شفافیت هم اشاره و تاکید کرد: همه این اقدامات آغاز راه بی بازگشت شفافیت است و بهبود مستمر ادامه خواهد یافت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیگیر-شفافیت-هستیم-ارایه-لیست-هیات-مدیره-زیرمجموعه-های-وزارت-کار.bos