شماره: 446978 تاریخ : 1397/11/04-04:00:27

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 94 درصدی منطقه یک آزادراه تهران-شمال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از پیشرفت فیزیکی 94 درصدی منطقه یک و 26 درصدی منطقه 2 آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران از پیشرفت فیزیکی 94 درصدی منطقه یک آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این منطقه از آزادراه تهران-شمال رو به پایان بوده و فقط بخش کمی از عملیات اجرایی باقی مانده است.

وی افزود: منطقه 2 هم‌اکنون  از 26 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و 550 میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به منطقه 3 آزادراه تهران-شمال گفت: ساخت این منطقه به قیمت روز به سرمایه‌ای بالغ بر 4700 میلیارد تومان نیاز دارد اما با توجه به مدت 5 سال زمان مورد نیاز برای اجرای آن سرمایه‌ای نزدیک به 7 میلیارد تومان برآورد شده است که مجموع سرمایه مورد نیاز برای بخش 2 و 3 را به 10 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

خادمی یادآور شد: در مجموع حدود 3600 میلیارد تومان برای مناطق 1، 2 و 4 هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل افزود: به صورت مشترک با بنیاد مستضعفان در حال تلاش برای جذب سرمایه مورد نیاز ار منابع خارجی، دولتی و بخش خصوصی هستیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیشرفت-فیزیکی-94-درصدی-منطقه-یک-ازادراه-تهران-شمال.bos