شماره: 515684 تاریخ : 1399/04/18-02:34:10

یک مقام مسئول خبر داد:

پیشرفت 45 درصدی پروژه انتقال گاز ایرانشهر- چابهار- کنارک

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از پیشرفت 45 درصدی پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر- چابهار- کنارک خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، بهرام صلواتی با تأکید بر اهمیت توسعه و اجرای پروژه های گازرسانی در کشور گفت: طرح احداث پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر- چابهار- کنارک با طول 300 کیلومتر در چهار قطعه با هدف گازرسانی به شهرها و صنایع منطقه با پیشرفت حدود 45 درصد در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و الزام حفظ سلامت عوامل اجرایی پروژه ها، با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و کنترل و نظارت اقدام های بهداشتی در محیط کارگاه ها و غربالگری شاغلین، خللی در اجرای پروژه ایجاد نشده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه خط لوله ایرانشهر- چابهار- کنارک به دلیل تسریع در چهار قطعه به طور همزمان در حال انجام بوده و مسیر سازی 120 کیلومتر آن انجام شده است.

صلواتی همچنین اظهار کرد: اهمیت راهبردی این خط لوله حکایت از کار بزرگ متخصصان شرکت در شرایط تحریم دارد و پس از اجرا و بهره برداری، علاوه بر تأمین گاز طبیعی شهرها و روستاهای واقع در مسیر، خوراک نیروگاه های برق چابهار و کنارک، مجتمع پتروشیمی مکران و صنایع منطقه آزاد چابهار، در توسعه زیرساخت های منطقه نیز نقش بسزایی خواهد داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیشرفت-45-درصدی-پروژه-انتقال-گاز-ایرانشهر-چابهار-کنارک.bos