شماره: 521344 تاریخ : 1399/07/23-04:24:31

پیش فروش فوری ایران خودرو در مهر 99 آغاز شد + قیمت قطعی

دو طرح فروش فوری فوق العاده چهار محصول ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 90 روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول ایران خودرو به صورت هم زمان از 22 مهرماه به مدت سه روز آغاز شد.

به گزارش بانک و صنعت، ثبت نام پنجمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در قالب دو طرح مختلف از 22 مهر 99 آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه کشی اخذ نخواهد شد.

محصولات ایران خودرو

در فروش فوق العاده تحویل فوری ایران خودرو، چهار محصول پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، پژو 207 دستی هاچ بک و سمند ال. ایکس عرضه شده است.

برنامه پیش فروش یک ساله نیز با عرضه هشت محصول شامل پارس با موتور تی. یو 5، پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو 207 دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به اجرا گذاشته خواهد شد. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد 1400 تعیین شده است.

نکته مهم: با توجه به همزمانی فعال سازی دو بخشنامه فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو، امکان ثبت نام همزمان در دو بخشنامه میسر نیست و در صورت انجام، ثبت نام دوم ایشان به صورت سیستمی باطل می شود.

زمان ثبت نام در طرح ایران خودرو

طرح فروش مهر ماه 99 محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه 22 مهر 99 آغاز و تا پنج شنبه 24 مهر 99 ادامه خواهد داشت.

آدرس سایت ثبت نام ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

زمان قرعه کشی ایران خودرو

حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو طرح فروش فوق العاده فوری

در طرح فروش فوق العاده تحویل فوری ایران خودرو پارس بنزینی با مبلغ 97 میلیون و 746 هزار و 400 تومان، پژو 206 صندوقدار با مبلغ 104 میلیون و 797 هزار تومان، پژو 207 دستی فرمان هیدرولیک با مبلغ 121 میلیون و 65 هزار و 800 تومان و سمند ال ایکس با مبلغ 93 میلیون و 605 هزار و سیصد تومان عرضه می شود.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده فوری

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها در طرح فروش فوری حداکثر 90 روز خواهد بود.

رنگ محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده فوری

امکان انتخاب رنگ خودرو، در زمان واریز وجه میسر خواهد بود.

قیمت محصولات ایران خودرو در طرح فروش 12 ماهه

در طرح فروش 12 ماهه ایران خودرو پارس Tus با مبلغ پیش پرداخت علی الحساب 50 میلیون و 400 هزار و 900 تومان، پارس بنزینی با مبلغ پیش پرداخت علی الحساب 48 میلیون و 873 هزار و 200 تومان، پژو 206 تیپ 2 با مبلغ پیش پرداخت 44 میلیون و 333 هزار و 200 تومان، سمند ال ایکس با مبلغ پیش پرداخت 46 میلیون و 802 هزار و 700 تومان، پژو 207 دستی هاچ بک با مبلغ پیش پرداخت 60 میلیون و 532 هزار و 900 تومان، سورن پلاس با مبلغ پیش پرداخت 73 میلیون و 856 هزار و 100 تومان، دنا پلاس با مبلغ پیش پرداخت 66 میلیون و 808 هزار تومان و رانا پلاس با مبلغ پیش پرداخت 72 میلیون و 402 هزار و سیصد تومان عرضه می شود.

قیمت قطعی خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

انتخاب کارت طلایی به صورت اختیاری و با پرداخت هزینه مصوب در زمان تکمیل وجه دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.
شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام ایران خودرو
  • به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
  • متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.
  • حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.
  • امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
  • متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند.
  • شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.
  • ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  • فرد انتخاب شده، باید پس از واریز وجه خودرو و دریافت ردیف قرارداد، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام نماید.
  • انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.
  • انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
  • گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
  • سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

نکته 1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام در کلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

  • تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.
  • شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام 82272727-021 است.
  • در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.
  • خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.
  • در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می گیرد.
  • پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان از طریق سایت ایران خودرو، مشتری مکلف است با مراجعه به سایت از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.
  • در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودروی فروش فوری برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، جریمه تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود. در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودروی فروش یک ساله برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تأخیر به صورت روز شمار (12 درصد سالیانه) محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.
  • بر اساس شرایط مندرج در جدول ذیل، مبلغ 10،000،000 ریال از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. (نکته: شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت کند. پس از گذشت مدت یکسال، مشتری می تواند نسبت به فک رهن خودرو مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند.)
  • امکان انصراف از ثبت نام اولیه جهت شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده تا قبل از زمان برگزاری قرعه کشی مهیا است.
  • سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 است و کلیه پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد.
  • شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام 82272727-021 است.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو فروش یک ساله

  • در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید
  • نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می شود.
  • در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آئین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

فرآیند ثبت نام ایران خودرو

  • مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می کند.
  • مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می شود.
  • مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.
  • مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می شود و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.
  • مرحله پنجم: فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می کند. در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.

نکته 1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیش-فروش-فوری-ایران-خودرو-در-مهر-99-اغاز-شد-قیمت-قطعی.bos