شماره: 509887 تاریخ : 1398/12/28-12:02:22

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه کارآفرین

مدیرعامل بیمه کارآفرین در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، در متن این پیام آمده است؛ 

به نام یکتای هستی بخش
نفس بادصبا مشک فشان خواهد شد عالم پیردگرباره جوان خواهد شد

بهاران، آئینه تمام نمای قدرت لایزال الهی و آئینه گردان جمال دوست به همراه نوروز، یادگار پر ارج نیاکان و شراره فروزان فرهنگ ایران زمین فرا رسیده است. حمد وسپاس ایزد متعال را که در سایه الطاف بیکرانش خانواده شرکت بیمه کارآفرین توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در ارائه پوشش های بیمه ای به مردم ارجمند کشورمان، گام های پایداری بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. پروردگار بخشنده و مهربان را سپاسگزاریم تا احوال ما را نیز از این تحول بی بدیل بی بهره نساخته و توفیق تداوم خدمت رسانی در صنعت بیمه کشور و کوشش برای تامین امنیت سرمایه های ملی کشورمان را همچنان به دست اندرکاران این عرصه اعطا فرماید . این تلاش ها در راستای دستیابی به اهداف و چشم انداز بیمه کارآفرین و تلاش جدی در ارائه محصولات جدید و خدمات نوین به بیمه گذاران محترم، ادامه خواهد یافت.

با شروع سال جدید بدیهی است که شرکت بیمه کارآفرین نیز نیازمند بهبود و بهینه سازی فعالیت های خود برای پیشرفت بیشتر در حوزه ارائه خدمات بیمه ای می باشد و این امر یکی از مهمترین اولویت های این شرکت در ارتقای سطح کیفی اینگونه خدمات است.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به تمامی خانواده های عزیز ایرانی، بالاخص خانواده بزرگ بیمه کارآفرین تقدیم داشته و ضمن قدردانی از تلاش یکایک همکاران عزیز، در پرتو عنایات بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، آسایش و شادکامی، عزت و کامیابی این عزیزان را مسألت دارم.

محمد حیدری

مدیرعامل


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-نوروزی-مدیرعامل-بیمه-کارافرین.bos