شماره: 312131 تاریخ : 1396/10/04-12:06:08

پیام رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل محترم بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن سال نو مسیحی

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،

میلاد خجسته پیام آور صلح و دوستی مبارک باد

 راه و رسم زندگی پیامبران الگویی حسنه است که راه حقیقت و راه رسیدن به کمال را به ما نشان می دهد. قرآن کریم در آیات بسیار درباره حضرت عیسی (ع) و عظمتش سخن گفته و او را به عنوان پیامبری اولوالعزم ستوده است.

مسیح آمد تا بشارت دهد خدا یکی است و برای قوم و قبیله ای خاص نیست خدا یکی است و برای همه بشر، یکی است. مسیح آمد تا بگوید قوم برتر، قوم بالاتر، قوم برگزیده وجود ندارد؛ هرکس به خدای واحد ایمان آورد، رستگار می‌شود.

ما ایرانیان به عنوان یکی از اولین ملل دارای تاریخ تمدن همواره تجربه خوبی از همزیستی با هم میهنان مسیحی خویش برخوردار بوده‌ایم. مسیحیان ایران به ندای مسیح گوش فرا دادندکه پیامش صلح و دوستی بود و دیگر ایرانیان نیز به ادب و فرهنگ همزیستی با این هم میهنان پایبند ماندند.

ما به ایرانی که خانه همه ایرانیان اعم ازمسلمان ومسیحی و یهودی و زرتشتی است افتخار می‌کنیم و احترام به همه ادیان الهی را آموزه‌گران قدر اسلام می‌شناسیم. انشاالله در سال نو میلادی برای همه انسان‌های آزاد اندیش با پیروی از سیره و سلوک مسیح (ع) آن پیامبر عظیم‌الشان شاهد صلح، ثبات و  آرامش در سراسر  جهان باشیم.

میلاد سراسر نور عیسی (ع) پیام‌آور صلح و دوستی که لحظه ای در رسالت فراگیر خود در نجات بشر گرفتار در گرداب خودپرستی‌ها سستی ننمود مبارک باد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-رییس-هییت-مدیره-و-مدیر-عامل-محترم-بانک-توسعه-تعاون-به-مناسبت-فرارسیدن-سال-نو-مسیحی.bos