شماره: 518568 تاریخ : 1399/06/06-05:51:20

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم

اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
"اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ"
هموطنان شریف و فهیم ایران اسلامی
سلام علیکم
فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان را محضر یکایک شما دلسوختگان و عاشقان حسینی و رهپویان مکتب عاشورایی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
واقعه عاشورا نه تنها یک قیام بر علیه استبداد، ظلم و جور زمانه، بلکه رخدادی عظیم و انسان ساز و مکتب و فلسفه ای است با زوایا، ابعاد گسترده و پایه های مستحکم. مکتب و فلسفه عاشورا سراسر درس و حکمت است برای آموختن درس آزادگی و حرّیت، پاسداری و حراست از دین مبین اسلام و زنده نگاه داشتن فرایض واجب نماز و امر به معروف و نهی از منکر.
قیام و خیزش مقدس امام حسین (ع) و اصحابش در جغرافیای کربلا، حکایت شیدایی و شوریدگی امام و پیشوای آزاده ای بود برای اصلاح جامعه و پیراستن آن از فساد، فسق، فجور و برپایی عدل و داد و برابری و برادری. اندیشه والاقدر عاشورایی، اندیشه ای است همچون حبل المتین که استعانت به آن کلید سعادت و رهایی است. اندیشه ای جاری و ساری در پهنه تاریخ برای انسان هایی که در پی جامعه ای سعادتمند و نیکبخت هستند.
ان شاءالله که خداوند کریم شور و شعور حسینی و عاشورایی را در این زمانه ای که متاسفانه با حجمه ای از ظلم، سیاهی و تباهی در بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشورهای منطقه مواجه هستیم نصیب یکایک ما گرداند و حضرت سیدالشهدا (ع) در روز قیامت شفیع ما باشد.
بار دیگر ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایشان و آرزوی قبولی عزاداری های شما در این ایام حزن انگیز، از درگاه خداوند متعال اعتلای میهن عزیزمان و صحت، سلامتی و بهروزی شما عزیزان را مسألت دارم.

اسماعیل للـه گانی


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تسلیت-مدیر-عامل-بانک-رفاه-به-مناسبت-فرا-رسیدن-ایام-سوگواری-ماه-محرم.bos