شماره: 522193 تاریخ : 1399/08/12-09:25:16

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک مهر ایران به مناسب ولادت پیامبر اکرم(ص)

«جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی است. مقابله با چالش های پیش روی امت اسلامی تنها با گسترش همکاری ها و همدلی میان مسلمانان امکان پذیر است.»

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک در پیامی ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است:

«فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد سلاله پاکش، حضرت امام جعفر صادق(ع) را خدمت تمامی مسلمانان به ویژه ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

با فرا رسیدن ایام میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت.هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است.

به برکت میلاد حضرت محمّد (ص) بود که شعار برادری و پیمان اخوت برای جوامع بشری به ارمغان آمد.بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر دنیا طنین انداز شده، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و راز ماندگاری اقتدار و ترویج وحدت و یکدلی میان مردم است.

اکنون جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی است. مقابله با چالش های پیش روی امت اسلامی تنها با گسترش همکاری ها و همدلی میان مسلمانان امکان پذیر است.

بار دیگر به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه مهر ایران فرا رسیدن میلاد خجسته رسول مهربانی و عزت، پیامبر رحمت و عدالت، هدایتگر بزرگ بشریت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد پرمیمنت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان به ویژه هموطنان عزیز تبریک عرض می کنیم.»


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-مدیرعامل-و-اعضای-هییت-مدیره-بانک-مهر-ایران-به-مناسب-ولادت-پیامبر-اکرمص.bos