شماره: 510005 تاریخ : 1399/01/01-02:29:18

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال نو

دکتر علی ابدالی مدیرعامل بانک قوامین طی پیامی آغاز سال نو را به کلیه هموطنان و مشتریان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر علی ابدالی مدیرعامل بانک قوامین طی پیامی آغاز سال نو را به کلیه هموطنان و مشتریان تبریک گفت.

بِسمِ الّلهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیمِ
لا حَولَ وَ لا قُوَّة إِلّا بِاللهِ العَلِیِّ العَظیم
 
گردش سردی زمستان به گرمی و خرمی بهار، یادآور خالقی بی همتاست که به ید او محول الحول والاحوال امکان پذیر میشود. 
سالی مملو از رویدادهای تلخ و شیرین را در کنار یکدیگر سپری کردیم. شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان صلح و عدالت در جهان و در گذشت جمعی از هموطنان و همکاران عزیزمان در شبکه بانکی از بیماری مسری کرونا، خاطرات تلخ بر قلب ملت بزرگ ایران باقی گذاشت که امید است با نصرت الهی این بیماری و ناخوشی پایان یابد و سالی خوش و پرخیر و برکت پیش رو داشته باشیم که یقیناً تقارن این ایام با اعیاد مبعث و شعبانیه نوید بخش رحمت و برکت در سال جدید خواهد بود.
در بانک قوامین طی سال 98 با توکل بر پروردگار متعال و با همراهی مشتریان و ذینفعان بانک و همت و مساعدت یکایک همکاران گرامی توانستیم در چارچوب سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا در حوزه های مختلف سازمانی در پوشش اهداف معینه بانک موفق عمل نماییم. 
در سال جاری نیز  تمام همت و تلاش خود را به کار می بندیم تا بانک قوامین را همچون گذشته هم سو با صنعت بانکداری و در راستای تحقق شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی پیش ببریم و با غلبه بر دشواری ها شاهد ?جهش تولید? در کشور عزیزمان باشیم. 
سال نو را به ملت شریف ایران و بخصوص مشتریان محترم و همراهان همیشگی بانک قوامین تبریک عرض میکنم.
همواره سلامت و پیروز باشید.
 

 مدیرعامل دکترعلی ابدالی

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-مدیرعامل-به-مناسبت-سال-نو.bos